  • Data: 2021-02-21 15:50:21
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-21 12:02, RadoslawF wrote:
    [...]
    > Ty chłopie w rosji mieszkasz?
    > Bo u nas w polsce meble czy inne AGD przywiezie dostawca ze sklepu.
    A to w Polsce jest już tak dobrze, że tylko nowe meble i RTV/AGD się
    przewozi?

    > Stare meble zabierze nowy właściciel lub wystawiasz w miejsce
    > wskazane przez spółdzielnie
    Raczej nie dotyczy tych, co mieszkają w domach jednorodzinnych. Np. u
    mnie gmina odbiera duże odpady dwa razy w roku, co może być i czasami
    jest problemem.

    a do wożenia gruzu ludzie kupują przyczepki.
    > Wychodzi taniej niż wynajm dostawczaka.
    Przyczepka to pewnie minimum 2k, do tego hak i diagnosta. Do
    okazjonalnego wywożenia gruzu taniej wyjdzie dostawczak. Poza tym na
    przyczepkę za 2k to strach patrzeć bo od samego patrzenia może się połamać.