  • Data: 2020-04-01 18:18:48
    Temat: Re: (W-wa) numeracja 5-cio cyfrowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    v...@i...pl pisze:

    > W roku bodajże 1986 lub 1987 przejeżdżałem jako 13-latek z ojcem
    > przez Kosowo (wtedy Jugosławia). Zdziwiły mnie słupy telefoniczne
    > i energetyczne z nieociosanych drzew. Nawet sęki były. Obcięli
    > tylko gałęzie, powkładali nośniki dla izolatorów i puścili przewody.

    To tłumaczy, dlaczego Kosowo ma teraz jedną z najlepszych infrastruktur,
    o czym wcześniej wspomniałem. U nas też na ceny i dostępność usług nie
    mamy co narzekać.

    > Nie wiem jak to było mocowane do ziemi.

    Jak to jak? Korzeniami:

    https://1.bp.blogspot.com/-7HwL5pkUvTE/WCSlz_EkmVI/A
    AAAAAAAEcQ/vGJ14AXB-bUFtwknG-Rfk5KMcFWpQQrYwCLcB/s64
    0/DSCN3753.jpg

    --
    Jarek