    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: W10 Home 64 vs 32 bity.
    Date: Tue, 18 Apr 2023 22:13:49 +0200

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:u1mjlk$3k7di$1@dont-email.me...

    > Dorzuć chociaż RAM-u żeby tam 4GB minimum było - wtedy nie będzie żadnego
    > zastanawiania, tylko wybierzesz W10 x64.

    Da się taki jeszcze kupić? Pewnie z odzysku, bo chyba nie nowy. Lubię nowe
    rzeczy.

    > Jeżeli są takie możliwości to zmień lub dokup SSD chociaż ~128GB (~100zł)
    > i na nim zainstaluj system. Nawet nie będzie czego porównywać.

    Na razie same wydatki. :-)

    > Tak starego Nortona daruj, W10 ma Defendera który spełni całkowicie Twoje
    > potrzeby.

    Oby. Ostatnio czytałem szukając nowego AV jak ktoś narzekał, że Defender
    wirusa nie usunął. Teraz programy AV mają cholernie drogie subskrypcje po
    upływie 1 roku. Na moim Nortonie WXP jechał za darmo. Dopier niedawno
    zaprzestali udostępnianie definicji.

    > Zamiast Nero wybierz coś z setki innych alternatyw.

    Pod WXP cały czas korzystam. Musiałoby być coś konkretnego i pewnego. Nie
    mam rozeznania.

    neelix