    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: WXP+W10.
    Date: Thu, 13 Apr 2023 16:24:56 +0200

    Użytkownik "mirekc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:u16i2u$32qcf$1@dont-email.me...
    > Ja od lat używam tego:
    > https://gag.sourceforge.net/
    > Stary program ale skoro masz BIOS powinien się nadać. Zaletą jest to że
    > najprawdopodobniej nic nie będziesz musiał zmieniać w instalacji swoich
    > systemów.

    Program ciekawy, ale coś nie polubił W10. WXP uruchomił. Ze 2 razy z oporami
    i naprawami uruchomił W10. Na partycji pod W10 chyba zrobił kaszankę, bo już
    nie uruchamia się. Chyba trzeba przeinstalować. Tylko czy pomoże sam format,
    bo ten chyba nie dotyka MBR. Może tam jest kaszanka? Może trzeba połączyć
    partycje i wydzielić ponownie? A może naprawa tylko MBR?

    neelix