  • Data: 2023-04-19 17:22:14
    Temat: Re: WXP+W10.
    Od: mirekc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2023 o 17:40, neelix pisze:
    [...]
    > Mam teraz wersję W10 64 bity. Office 2007 wszedł. Ostatnio WXP to
    > ponowny start z Dosu. Przechodzenie do WXP przez W10 przedłuża
    > uruchomienie. Szybciej jest przez Dos.

    Nie bardzo rozumiem co znaczy ,,ponowny start". Po mojemu komputer
    powinien za każdym razem wstawać do menu startowego w którym mogę wybrać
    który system uruchomić, przy czym po kilku sekundach bez reakcji
    powinien się ładować system domyślny (ten którego używam częściej). Menu
    startowe powinno być to samo, niezależnie który system poprzednio
    wybierałem.