  • 11. Data: 2011-06-27 21:23:52
    Temat: Re: Wadliwy egzemplarz aparatu?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2011-06-27 15:37, Adam G pisze:
    > Witaj

    > Nie obrabiałem żadnego z tych zdjęć, byłoby to bez sensu, skoro chcę wiedzieć
    > jakie wady widzicie :)

    Powiem Ci że na 1000% ten aparat INTERPOLUJE rozdzielczość
    softwarowo, zdjęcie mimo dużej rozdzielczości nie zawiera
    żadnych szczegółów. Jest totalnie spłaszczone, kolory są
    zniszczone.
    To że optyka jest uszkodzona widać od razu. Jednak ten aparat
    to porażka i egzemplarz z nieuszkodzoną optyką tego nie poprawi.

    Kilka lat temu kupiłem aparat FUJI S5700 ... napisałem dosyć dobrą
    recenzję o nim na CENEO, tak dobrą że wygrałem loty STEROWCEM Allegro :-)
    Dzisiaj pluję sobie w brodę ... bo ten aparat to kompletna porażka
    Matryce FUJI szumią okropnie, pewnie dlatego dodali te odszumiacze.
    Gdyby ten szum był taki szlachetny jak w Minoltach ... to można by
    przeżyć (ale ile do cholery można pstrykać "ambitnych" zaszumionych
    zdjęć?! ;-)
    Teraz moja żona robi tym FUJI S5700 zdjęcia w przedszkolu, a ja mam
    SONY ALFA 350.
    Co powiem o SONY? Stary CANON A90 miał więcej ikry od tego SONY.
    Ciężko A350 nazwać półprofesjonalnym ... bo to po prostu tandeta.
    Tak więc przekonałem się na własnych błędach że w kwesti aparatów Świat
    wygląda tak:

    CANON

    .. zajebiście duża przerwa i reszta szrotu.

    PS. Nie mam żadnego CANONA obecnie.

    Tomy M.

  • 12. Data: 2011-06-28 09:04:59
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > PS. Nie mam żadnego CANONA obecnie.

    Pojecia o tym co w srodku czego
    siedzi tez niezbyt, jak widze... ;P

    MSPANC,
    Vituniu

  • 13. Data: 2011-06-28 09:36:18
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-06-27 23:23, Tomy M. pisze:
> [...]
    > wygląda tak:
    >
    > CANON
    >
    > .. zajebiście duża przerwa i reszta szrotu.

    ROTFL :D

    JD

  • 14. Data: 2011-06-28 10:26:41
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

> [...]

    > wygląda tak:
    >
    > CANON
    >
    > ... zajebiście duża przerwa i reszta szrotu.

    Sezon ogórkowy w pełni, także i na usnecie :D :D :D :D :D

  • 15. Data: 2011-06-28 11:31:59
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Adam Grabowski <g...@g...com> napisał(a):

    >Witajcie
    >
    >Możecie pomóc mi ustalić, czy kupiony egzemplarz Fuji S3200 ma problem
    >z optyką?
    >
    >Lewa strona kadru w ogóle nie ma ostrości, ale są też inne miejsca,
    >gdzie to widać.
    >
    >http://img225.imageshack.us/img225/7379/dscf0385su.
    jpg (~4MB)
    >http://efreepix.com/images/dscf0406.jpg (~7MB)

    Mialem kiedys taki objaw na swoim starym Canonie s2is.
    Przy niektorych ogniskowych bylo dokladnie jak u Ciebie - jedna strona
    mdla. Defekt sie pojawil, jak na aparat skonczyla sie gwarancja, wiec juz tego
    nie probowalem reperowac, ale eweidentnie jest to wada.

  • 16. Data: 2011-06-30 09:20:36
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > CANON
    >
    > .. zajebiście duża przerwa i reszta szrotu.

    Cóż, nie mam porównania z najnowszymi modelami, ale porównując: 40D, k10d,
    k-x i sony alfa33 - najlepsze zdjęcia robi k-x. Kontrast, balans bieli,
    szumy itp. Najlepszy AF - canon, ale ergonomia pralki z lat 80-tych,
    niezaprzeczalnie. Najwięcej gadżeciarkich funkcji - sony, ale już ISO 800 -
    kiepściawo. Najlepsze ergonomia - k10d. Oba pentaksy biją też na głowę
    ostrością zdjęć z kita (reszta porównywana też kitem).
    A kompakty fuji miałem trzy - np f6500d robił bardzo dobre zdjęcia, ale
    powyżej 400ISO szumiał za mocno, na dłuższym końcu mydlił i miał poważną AC.
    Co do szkła i algorytmów obróbki - było bardzo dobrze, portrety na niskich
    przesłonach i makro robił genialne. Trudniej było zrobić poprawny kajobraz.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 17. Data: 2011-06-30 09:24:48
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > A kompakty fuji miałem trzy - np f6500d robił bardzo dobre zdjęcia, ale

    Oczywiście s6500fd ;-)