  • Data: 2009-02-21 12:45:36
    Temat: Re: Walnięta partycja
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 20 Feb 2009 15:06:25 +0100, Mark napisał(a):

    > Co do klawiatury to juz masz rade wczesniej.
    > Co do resetu - to jak juz Ci zadziala klawiatura:) to po pierwsze odpal
    > konsole w plytki instalacyjnej i daj mu ten chkdsk /r
    > Jesli nie pomoze - przy natepnym uruchomieniu F8, i wylacza automatyczne
    > restartowanie po bledzie. Spisz numer bledu z BSODa i sprobuj znalezc
    > rozwiazanie do ego.
    > Napisales "dyski z FATem. To ile tych dyskow masz, i czy na nich jest system
    > - czy system jest, jak powinno byc, na NTFS?

    Ja tam wyżej napisałem, że mi umknął temat klawiatury bezprzewodowej, bo w
    akcie desperacji zresetowałem bios i jej nie wykrywało wtedy o czym na
    śmierć zapomniałem, ale jak już odpaliłem to dalej dałem radę sam :)

    A dyski z fatem nie zawierały żadnych systemów, ciekawe jednak, że NTFSów
    też mam kilka i wszystkie wtedy zniknęły... ale już wszystko bangla więc
    kłaniam się grupie w pas z podziękowaniami :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net