  • Data: 2020-06-29 09:39:54
    Temat: Re: Wariat drogowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-28 o 22:33, RadoslawF pisze:

    > Nie pisz o tym o czym wiemy napisz o tym co nie wiemy.
    > Np. że siedziałeś obok niego i widziałeś że nic mu nie wyskoczyło
    > i nic nie rozproszyło jego uwagi. pod warunkiem że tam faktycznie
    > siedziałeś.

    Widząc filmik z wypadku, to oprócz prawdopodobnej tezy, że się po prostu
    w narkotycznym widzie zagapił i nie zauważył, że mu się droga kończy, to
    zwróciłem uwagę na to, że na lewym pasie, na który powinien zjechać,
    jechał samochód. Może po prostu do ostatniej chwili miał nadzieję na
    zmianę pasa, może ten z lewej go złośliwie nie wpuszczał, aż w końcu
    została przekroczona granica, gdzie już ani wyhamować nie można, ani
    zjechać.

    --
    Liwiusz