  • 1. Data: 2020-06-27 08:25:44
    Temat: Wariat drogowy
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://fakty.interia.pl/mazowieckie/news-wypadek-au
    tobusu-w-warszawie-rzeczniczka-arrivy-kierowca-prz,n
    Id,4577230

    Za sterami autobusu. Nieźle co dalej ? Znachor na sali operacyjnej ? Państwo istnieje
    teoretycznie ale może po bańce odszkodowania dla każdego z pasażerów otrzeźwi
    towarzystwo ? Wszystko w rękach sądu ;-)

  • 2. Data: 2020-06-27 10:44:40
    Temat: Re: Wariat drogowy
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-27 08:25, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    istnieje teoretycznie ale może po bańce odszkodowania dla każdego z pasażerów
    otrzeźwi towarzystwo ? Wszystko w rękach sądu ;-)

    13 mandatów w okresie całego życia? Prawdziwy przestępca. ROTFL

    Wykroczenia powinny zacierać się jak przestępstwa o ile nie po miesiącu.

  • 3. Data: 2020-06-27 11:06:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-27 o 08:25, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    istnieje teoretycznie ale może po bańce odszkodowania dla każdego z pasażerów
    otrzeźwi towarzystwo ? Wszystko w rękach sądu ;-)

    Ty chyba jeszcze nie obudziłeś się jak napisałeś tego maila.
    Co mają wspólnego mandaty z niekaralnością?
    Jak ostatnio brałem legalne zaświadczenie (o niekaralności) to
    mandatów tam nie wpisywali.
    A porównywanie pechowego kierowcy z uprawnieniami do wpuszczenia na
    salę operacyjna znachora bez uprawnień zamiast chirurga dowodzi tylko
    o braku rozumu u piszącego.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2020-06-27 17:14:51
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Nie całego życia tylko 4 lat do tego narkol i taki typ zostaje zatrudniony jako
    kierowca autobusu. Wątek zatrudnienia już sprawdza prokuratura miejmy nadzieję że
    owocnie.

    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Warszawa/Tomas
    z-U.-kierowca-autobusu-186-z-wypadku-w-Warszawie-prz
    yznal-ze-bral-amfetamine.-Jest-areszt

  • 5. Data: 2020-06-28 11:58:25
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-27 o 17:14, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    owocnie.

    > https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Warszawa/Tomas
    z-U.-kierowca-autobusu-186-z-wypadku-w-Warszawie-prz

    Przecież nie można dyskryminować ludzi z mandatami, to czysty "rasizm".
    W dodatku - nawet gdyby ktoś chciał - to nie ma jak sprawdzać mandatów.
    Poza tym - nie ma podstawy prawnej do odmowy na takiej podstawie
    przyjęcia do pracy.
    Nie ma też chyba nigdzie narkotestów przy przyjmowaniu do pracy. nie
    wypytuje się także o choroby alkoholowe, itp. Po prostu traktuje się
    ludzi jak dorosłych - odpowiadających za siebie.

    T.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 6. Data: 2020-06-28 12:31:17
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Jasne klasyczna Bolanda czyli niedasie ;-)

    https://www.bussgeldrechner.org/wiederholungstaeter.
    html#:~:text=gegen%20den%20Bu%C3%9Fgeldbescheid%3F-,
    2%2Dmal%20geblitzt%3A%20Strafen%20f%C3%BCr%20Wiederh
    olungst%C3%A4ter,mindestens%20f%C3%BCr%20einen%20Mon
    at%20weg.&text=Der%20Zeitraum%20betr%C3%A4gt%2012%20
    Monate.

    Recydywa 2 razy w ciągu roku przekroczenie o określoną liczbę km) prowadzi do utraty
    do prawa jazdy czasowego później bezterminowego grzywny lub pozbawienia wolności.

    Tu jest 13 wykroczeń w ciągu 4 lat czyli nawet gdyby psychiatra jakimś cudem pozwolił
    mu oddać uprawnienia MPU (załóżmy że narkotyki jakimś cudem się zniknęły) nikt by go
    nie zatrudnił w przewozie osób gdzie obowiązują specjalne obostrzenia.

    Ja wiem że znajomość języków obcych w kręgach rządowych leży i kwiczy ale można wziąć
    eksperta który zestawi PORD vs StVO i wskaże co trzeba poprawić. Ale można też (po
    raz kolejny) udowadnić swoją niekompetencje i nieudolność ;-)

  • 7. Data: 2020-06-28 15:50:39
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-06-27 o 11:06, RadoslawF pisze:
    > A porównywanie pechowego kierowcy
    Pechowy to by był, jak by mu ktoś na drogę wyskoczył. Jak był nawalony
    prochami, to raczej trudno mówić o pechu. Jak zaczniesz strzelać na
    oślep, to też powiesz, że miałeś pecha, że kogoś ustrzeliłeś?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2020-06-28 16:56:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-28 o 15:50, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Pechowy to by był, jak by mu ktoś na drogę wyskoczył. Jak był nawalony
    > prochami, to raczej trudno mówić o pechu. Jak zaczniesz strzelać na
    > oślep, to też powiesz, że miałeś pecha, że kogoś ustrzeliłeś?

    Nie wiesz czy strzelam, tak samo jak nie wiesz czy mu coś wyskoczyło.
    A tak rozbić tak duży pojazd to jednak trzeba mieć pecha. :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2020-06-28 21:45:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-28 o 16:56, RadoslawF pisze:

    > Nie wiesz czy strzelam, tak samo jak nie wiesz czy mu coś wyskoczyło.
    > A tak rozbić tak duży pojazd to jednak trzeba mieć pecha. :-)
    A tam pecha, wjechał w barierkę która go podniosła i spadł, gdyby nie
    jechał
    naćpany to by ten delikatny łuk skorygował i pojechał dalej.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2020-06-28 22:33:56
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-28 o 21:45, Janusz pisze:

    > A tam pecha, wjechał w barierkę która go podniosła i spadł, gdyby nie
    > jechał
    > naćpany to by ten delikatny łuk skorygował i pojechał dalej.

    Nie pisz o tym o czym wiemy napisz o tym co nie wiemy.
    Np. że siedziałeś obok niego i widziałeś że nic mu nie wyskoczyło
    i nic nie rozproszyło jego uwagi. pod warunkiem że tam faktycznie
    siedziałeś.