  • Data: 2010-01-23 11:23:50
    Temat: Re: Wawa - Białystok
    Od: "RoB" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hjc3s4$65k$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kukuryk" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Cięzki temat, jest kilka obwodnic (wyszków, raszyn) ...
    Od kiedy to Kolego na wschod jedziemy przez Raszyn, i do tego obwodnica ???
    Oj, chyba chodzilo koledze o ... obwodnice Radzymina, wtedy sie zgodze ;)
    Czas do pokonania tej trasy to : od 2h (b. dobry wynik i sprzyjajace
    warunki ) do 4-5h lub dluzej, jesli trafisz na paskudna zime lub... powazny
    wypadek, a te czesto bywaja na tej trasie.

    RoB