  • 1. Data: 2010-01-22 12:32:43
    Temat: Wawa - Białystok
    Od: "kukuryk" <N...@p...fm>

    Witam,
    Praca od przyszłego miesiąca rzuca mnie w trase raz w tygodniu do
    Białegostoku z Warszawy.
    Mam pytanie o trase, ile pasów, jaki ruch (domyslam się że sporo tirów),
    jaki średni czas.
    Jakieś szczególnie niebezpieczne miejsca?
    Będę wdzięczny za odpowiedzi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-22 12:57:53
    Temat: Re: Wawa - Białystok
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kukuryk" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaki średni czas.
    > Jakieś szczególnie niebezpieczne miejsca?

    Cięzki temat, jest kilka obwodnic (wyszków, raszyn) gdzie można troche
    szybciej pojechać, tylko patrzec kto jedzie za Tobą, dalej to już zwykła
    jednopasmówka, z koleinami choaciaż ostatnio jak jechałem jakieś 2mies
    wstecz były poważne remonty nawierzchni więc mogło się troche poprawić. Ile
    zajmuje podróż... hmm w zależności od stylu jazdy i możliwości
    auta/kierownika i szczęścia ale od 2 do 4godzin (sama trasa nie licząc
    wyjazdu z wawy)

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-01-22 13:08:09
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:hjc44j$69s$1@news.onet.pl...
    > Należy dodać cały tabun obudów na foto po drodze.
    > Pozdrawiam !!

    A no racja, bez nawigacji ze świeża lista skrzynek radziłbym się nie ruszać,
    albo uważnie sledzic każdy znak informujący o radarach często 2-3 w jednej
    miejscowości.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-01-22 13:11:01
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

  • 5. Data: 2010-01-22 13:41:38
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > Należy dodać cały tabun obudów na foto po drodze.
    Przed budową obwodnicy Wyszkowa było dokładnie 27. Obwodnica kilka "zdjęła".

    Od tablicy Warszawa do tablicy Białystok 2h w dobrych warunkach i to przepisowo.
    Jeśli duży ruch albo złe warunki to odpowiednio dłużej.
    Mój najgorszy czas to 6h w śnieżycy i jednym, niekończącym się sznurku TIR-ów.
    Kiedyś, chyba z 8 czy 10 lat temu, kiedy nie było jeszcze obwodnic, jadąc jak
    idiota zrobiłem w 1,5h. Ale byłem głupi.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 6. Data: 2010-01-22 14:57:14
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "kukuryk" <> napisał w wiadomości ...

    > Jakieś szczególnie niebezpieczne miejsca?

    tak - ok. 30 km od Białegostoku to zasięg częstego "pobytu" nieoznakowanych
    radiowozów z videorejestratorem, potrafią być upiedliwi... :)
    IMHO ogólnie trasa przyjemna i dość łatwa - tylko od diabła masztów z
    puszkami, choć mało kiedy wiecej niż 1 na calej trasie załadowana

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 7. Data: 2010-01-23 11:23:50
    Od: "RoB" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kukuryk" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Cięzki temat, jest kilka obwodnic (wyszków, raszyn) ...
    Od kiedy to Kolego na wschod jedziemy przez Raszyn, i do tego obwodnica ???
    Oj, chyba chodzilo koledze o ... obwodnice Radzymina, wtedy sie zgodze ;)
    Czas do pokonania tej trasy to : od 2h (b. dobry wynik i sprzyjajace
    warunki ) do 4-5h lub dluzej, jesli trafisz na paskudna zime lub... powazny
    wypadek, a te czesto bywaja na tej trasie.

    RoB

  • 8. Data: 2010-01-24 18:47:34
    Od: "TomekB" <t...@o...pl>

    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy to Kolego na wschod jedziemy przez Raszyn, i do tego obwodnica ???

    I od kiedy na tej trasie sa koleiny? ;)

    Fotoradary sa zawsze w miejscach rozsadnych, wiec jak masz troche oleju w glowie
    i nie jezdzisz jak idiota to nie ma sie czego obawiac. Podobnie z
    nieoznakowanymi videorejestratorami.
    Pasow od Warszawy do Wyszkowa 2x2 (bezkolizyjne), potem 1x2 i obwodnica Ostrowii
    2x2.
    Niebezpieczne miejsca to wszedzie gdzie jest las i dzika zwierzyna, choc 99%
    kierowcow to ignoruje.

  • 9. Data: 2010-01-24 23:59:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > Kiedyś, chyba z 8 czy 10 lat temu, kiedy nie było jeszcze obwodnic,
    > jadąc jak idiota zrobiłem w 1,5h. Ale byłem głupi.

    Wtedy to ja przejeżdżałem (ze starówki w Warszawie, spod wiadomej kolumny
    do ,,środka'' ulicy Składowej w Białymstoku) i latem, i zimą w 2 godziny,
    z tym, że latem zatrzymywałem się po drodze :) w ciekawych miejscach. :)
    Teraz są obwodnice, więc bez obawy o portfel można tę trasę przejechać
    w jedną godzinę i kilkanaście minut lub nawet w krótszym czasie -- także
    zimą, ale niestety usługi foto-video odstraszają skutecznie... Od tablicy
    do tablicy to mniej niż 170 kilometrów. :) Pamiętam że cudowny (z roku
    1920) Radzymin jest oddalony od centrum Białegostoku o 159 kilometrów. :)

    A pamiętam, bo cudem uniknąłem tam masakry przy bardzo bezpiecznym ;)
    wyprzedzaniu trzech samochodów jadących przede mną zbyt wolno -- może
    80 km/h. Zamierzałem je wyprzedzać pojedynczo, mając przed sobą bardzo
    dużo (jak na szybkość tych samochodów) wolnego miejsca. Samochody te
    w trakcie wyprzedzania zbliżyły się do siebie tak, że nie mogłem ich
    wyprzedzać pojedynczo i przyspieszyły a na domiar złego z przeciwnej
    strony także doszło do wyprzedzania -- obok siebie jechały wówczas
    cztery samochody, w tym mój... I mignęła mi wówczas ta tablica... :)

    Skuliłem się tak, jakby to skulenie mogło zmniejszyć szerokość mego
    samochodu... Czekałem spokojnie na odgłosy zwiastujące problemy
    i w wyobraźni liczyłem szkody, mając nadzieję na to, że jednak
    przeżyję, a samochód będzie jedynie pozbawiony lusterka i nieco
    podrapany. Gdy chwile grozy minęły a do uszu moich nie dotarły
    żadne odgłosy, ucieszyłem się. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'