    Subject: Re: Wentylatory i zasilanie
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>
    Date: Fri, 11 Jun 2021 11:19:01 +0200

    On 11.06.2021 08:52, Jacek Maciejewski wrote:

    > ZTCW regulacji podlega tylko wyjście CPUFAN, jakoś nie spotkałem płyty
    > gdzie regulowane by było inne wyjście na wentylator. Co nie znaczy że
    > takich płyt nie ma, po prostu sprawdź.

    No moja płyta akurat ma regulacje na wszystkie 7 fan slotów i 7
    czujników temperatury. Do tego ma w EFI pełną konfigurację krzywych
    sterujących wentylatorami, stąd moje podejrzenie.
    Ale być może to nie jest standard, nie wiem.

    Niemniej tego GPU nie chcę używać na swojej płycie, tylko chcę komuś
    przekazać i dlatego pytam, żeby nie zrobić kuku.

    --
    pzdr
    Roman