    From: ToM <l...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wi-Fi Direct i winda
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sat, 1 Aug 2020 10:52:31 +0200

    W dniu 31.07.2020 o 17:16, PiteR pisze:

    > Myślę, że problem leży w windowsie a nie w kartach wifi bo
    > mam dwa kompy z jakimiś tam kartami z 2014r i łączą się bez problemu.

    Można wiedzieć z jakim systemem są wspomniane kompy?

    > Spróbuj na czas podłączenia wyłączyć wifi w smartfonie i
    > odciąć tv od połączenia z wifi.

    W przypadku smartfona nie ma problemu z przekazywaniem obrazu po WiFi
    Direct.
    Problem jest z laptopami (z windą 10, innych systemów nie testowałem).

    Sam telewizor w czasie łączenia po WiFi Direct miał wyłączone połączenie
    z innymi sieciami wifi.

    > Na którym etapie jest problem?
    >
    > 1. dodaj urządzenie
    > 2. wyszukiwanie telewizora
    > 3. na tv wyskakuje okienko o zgodę

    W telewizorze wybieram tryb WiFi Direct. W komputerze sieć jest
    widoczna. Wpisuje hasło z telewizora, ale próba nawiązania połączenia
    trwa wieczność tzn. po kilku minutach trzeba to przerwać. Komputer nie
    wykrywa ekranu.

    T.