  • 1. Data: 2023-07-13 14:02:52
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    J.F w
    <news:1xub8hqgqf9px$.1oxcbuhom0bfn$.dlg@40tude.net>:

    > Ale motocyklisci, czy kierowcy samochodów?

    Nie ma czegoś takiego jak martwe pole w lusterku samochodu osobowego.
    Jest tylko lenistwo kierującego...

    > Bo tak powiedzmy chce skrecic w lewo, wiec czekam przy srodku jezdni z
    > z migaczem az samochody z przeciwka przestaną jechac, przestaly,
    > ruszam ... i zajechalem drogę motocykliscie, który mnie
    > wyprzedzał/omijał.

    Przykład z wczoraj: DC, Fieldorfa, na lewym pasie "cierpiarz" aka "złotówa",
    na prawym ja, czerwone światła przy skrzyżowaniu z Bora-K.

    Chciałem zmienić pas na lewy, by skręcić w Abrahama, i...

    Owszem, "złotówa" nawet nie ruszyła, ja za skrzyżowaniem patrzę w lusterko,
    a tu "skutreczek", które "cierpiarza" z lewej objechał i trzymał sie lewej
    krawędzi lewego pasa - tak, normalnie to byłby w "martwej strefie", tylko,
    że ja się nachylam nad kierownicą patrząc w lusterka i te "strefy" przestają
    istnieć w osobówce, da sie zobaczyć 2 pasy nawet.
    C`nie Lordzie Bluzgu?... :)

    Oczywiście skuterek jechał cały czas prosto i nie wiedzieć czemu jechał
    lewym pasem, i omijał stojące pojazdy z lewej strony tego pasa...
    Może pan "zielony" wytłumoczy technikę...

    --
    Tomasz