  • Data: 2021-10-07 11:54:08
    Temat: Re: Widoczne rysy na ekranie - jakaś folia?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/10/2021 11:29, Ewa wrote:
    > Ale czy takie szkło z gotowym klejem usunie już istniejące rysy,
    > czy "tylko" zabezpieczy na przyszłość?

    *Troche* usunie. Czasami w 100%, czasami coś będzie widać, ale mniej.
    Zalezy od rysy.

    Eksperyment z folią jest łatwy do przeprowadzenia, tani. Najwyżej
    zerwiesz, jeśli będzie gorzej.

    Folia ma zaletę, że można ją samodzielnie dociąć, nożyczkami. Na allegro
    bywają folie większe, do innych modeli.

    > Z dotychczasowej lektury (jeszcze niepełnej) wydawało mi się,
    > że to wtapianie się w rysy daje tylko specjalny klej.

    Każdy troche pomoże, ale są kleje specjalnie do tego, dające najlepszy
    efekt. Są też środki do wypełnienie rys, podobne do stosowanych w
    samochodach, ale nie miałem nigdy przyjemności.

    https://allegro.pl/oferta/nano-plynne-szklo-9h-likwi
    duje-rysy-5d-caly-ekran-11118243496

    PS. W niektórych serwisach GSM oferują opcje polerowania wyświetlacza -
    redukuje to rysy. Zainteresuj się, czy ktoś w okolicy nie poleruje.
    Można też samemu:

    https://allegro.pl/oferta/usun-rysy-pasta-polerska-p
    olerowanie-telefonu100-8936040785

    PS2. A może wymiana wyświetlacza nie jest taka droga, aby ją wykluczyć?
    Pytanie, co to za tablet.