  • Data: 2021-10-07 11:56:11
    Temat: Re: Widoczne rysy na ekranie - jakaś folia?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 7 Oct 2021 11:29:57 +0200, w <615ebe11$0$523$65785112@news.neostrada.pl>,
    Ewa <E...@c...com> napisał(-a):

    > Dzięki.
    > Ale czy takie szkło z gotowym klejem usunie już istniejące rysy,
    > czy "tylko" zabezpieczy na przyszłość?
    > Z dotychczasowej lektury (jeszcze niepełnej) wydawało mi się,
    > że to wtapianie się w rysy daje tylko specjalny klej.

    Trudno mi powiedzieć -- naklejałem na nowe aparaty :)
    Córce z braku szkła do tego modelu telefonu nakleiłem jakąś folię "lejącą się"
    (nano-cośtam). Rysę zdążyła już zrobić, ale tak na oko ta folia ją
    "zlikwidowała" w 50%.

    Jak masz takie rysy, że przeszkadzają nawet w nieoświetlonych miejscach, to
    moim zdaniem niewiele da się już zrobić.