  • 31. Data: 2013-12-03 14:04:17
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 14:01:41 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Masz jakieś kompleksy i musisz je sobie kompensować? ;->

    sugerujesz, że moja żona, która głównie jeździ jeepem, musi sobie
    przedłużać ? :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2013-12-03 14:39:10
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-03 13:22, Maciek pisze:

    > Odpowiadam tylko na AL-owego "kampera".

    Aaaa, chyba że tak :)

  • 33. Data: 2013-12-03 14:54:16
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-03 13:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Ummmm... Hęęęęęę??

    Normalnie.

    > Jasne, jak codziennie woziłbym palety z cementem, to wolałbym jakiś
    > furgon dostawczy.

    Tylko Ty tutaj piszesz o cemencie, paletach itd. - zajmujesz się
    zawodowo remontami pomieszczeń?

    > Ale skoro takie święto zdarza mi się raz lub dwa razy w roku, to wolę
    > wziąć towar z transportem lub przewieźć po kawałku moim małym złomkiem ;)

    A mi zwykłe zakupy trafiają się parę razy w miesiącu i zdecydowanie
    wolę pojechać większym (segment D, niecałe 5 metrów) niż kompaktem hb.
    Zresztą w tym większym to np. synowie nie narzekają - więcej miejsca na
    nogi i łatwiej plecakiem manewrować. Jak jeżdżę sam to też mi
    wygodniej. O wyjazdach rekreacyjnych (w 2 osoby, chłopaki to już od
    jakiegoś czasu sami jeżdżą) to nawet nie wspomnę - przynajmniej
    kobieta ma gdzie swoje buty zapakować, bo tak chce.
    Zresztą ja lubię duże samochody i co? Zawsze lubiłem i już.

    > Chociaż faktem jest, że czasem trochę szkoda, że się nie jedzie czymś
    > takim jak Marauder ;->

    O tym nie rozmawiamy, póki co...

  • 34. Data: 2013-12-03 20:13:10
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-12-03 09:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Do sporadycznego użycia taniej jest wynająć pojazdu lub w ogóle cały
    > transport zamówić.

    Zależy jak sporadycznego.
    Samo pożyczenie porządnego samochodu na dwutygodniowe wakacje to około
    4000 PLN (patrzę w cennik Hertz - ponad 4700). Poza tym kilka razy w
    roku konieczność przewiezienia czegoś dłuższego - oprócz kosztów
    dochodzi niewygoda organizowania transportu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2013-12-03 21:39:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Dec 2013 11:57:46 +0100, p0li napisał(a):

    > u mnie problemem podczas parkowania jest wysokość - sporo centrów ma
    > parkingi do 2m wysokości

    Ty masz czolg, nie samochod :)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 36. Data: 2013-12-03 21:55:29
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-03 09:03, Andrzej Lawa pisze:
    > Tak praktycznie - po co komu coś większego?

    Jeździsz wypierdkiem i dorabiasz ideologię :P

  • 37. Data: 2013-12-03 23:05:41
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-12-03 21:39:58 niejaki Maciek napisał:

    > Ty masz czolg, nie samochod :)

    ojtam ojtam ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 38. Data: 2013-12-04 00:45:02
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2013-12-03 11:26, Andrzej Lawa wrote:

    > Ach, przepraszam, nie wiedziałem że masz pupę delikatną jak prawdziwa
    > księżniczka ;)

    bardziej chodzi o to że można po czymś takim jechać szybciej, nie
    mówię że się trzyma drogi jak by płasko było, ale bywa przepaść
    pomiędzy samochodem gdzie musisz planować ze są tam koleiny i jeszcze
    woda w środku i może jeszcze w jakiś poślizg się wpadnie, albo aua-coś.

    > Mhm. Mają tendencję do jazdy prosto ;->

    Nie spotkałem się z takim problemem ;)

    jedno z większych moich aut ma tendencje do wywalania tyłu przodem
    do mniej więcej 130km/h na suchym mimo że puste ma 2100kg - troszkę
    za kiepski napęd na tył i software oraz "za dużo" mocy.
    Drugie można było ustawiać bokiem przy dowolnych (testowałem celowo
    do 140km/h) prędkościach przy masie ~1650kg i było 100% sterowne,
    trochę gazu i wychodzisz ze wszystkiego.

    > Co się szczególnie przydaje do codziennych okołomiejskich dojazdów do
    > pracy, hmm? ;->

    nie, tam się nie przydaje - ale nie jest tak że małe jest wygodniejsze
    "na korki" ani trochę, jest takie samo tylko się gorzej prowadzi.
    małe jest tylko lepsze do parkowania (jeśli ma wszystkie czujniki
    w standardzie) i niczego więcej.

    Za to w dużym nie wkurza stanie w korku - siedzisz sobie na kanapie
    w ciszy bez przeciągów i słuchasz muzyki :)

  • 39. Data: 2013-12-04 00:47:31
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 14:04:17 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > sugerujesz, że moja żona, która głównie jeździ jeepem, musi sobie
    >
    > przedłużać ? :)
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Może niech mniej je to się do mniejszego zmieści.

  • 40. Data: 2013-12-04 00:56:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 15:47:31 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Może niech mniej je to się do mniejszego zmieści.

    chciałeś być dowcipny? To wyszło Ci na poziomie szamba