  • Data: 2024-02-29 14:15:29
    Temat: Re: Winda
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Feb 2024 13:17:14 +0100, Marek wrote:

    > Dziwne są te artefakty kompresji na powiekach wokalistyki inna
    > trawie, mimo szybkiego Internetu (rozdzielczość całości jest wysoka
    > tylko powieki są jakby lowres). YT znowu coś miesza w kodekach?

    Miesza zapewne cały czas, ale tu ... piosenka jest z 2005, teledysk
    wydaje mi się podobnie stary - nie wiadomo jakiej jakosci mieli
    materiał.

    Niby oficjalny kanał, to powinni miec oryginalne materiały wysokiej
    jakości ... no chyba, zeby sie z wytwórnia pokłóciła, ale wtedy by
    pewnie nie wrzuciła nic, bo prawa autorskie.

    Albo wręcz celowo - ma być niskiej jakości.
    Choc chyba nie zarabiają na sprzedaży DVD :-)

    Choc tu bardziej o audio chodzi, a to wydaje mi się bardzo dobre.

    A no i umieszczone w YT 11 lat temu, zakodowane zapewne zgodnie z
    owczesnymi standardami ... ale one raczej nie byly takie złe.
    I nie wiadomo jaka jest oryginalna rozdzielczosc, moze to przy
    przekodowaniu.

    Aaaa - YT oferuje jeszcze jakosc 1080 Premium HD.
    Ale ja nie płacę, więc muszę mieć gorzej :-)

    J.