  • Data: 2022-12-01 12:23:56
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-12-2022 o 12:17, J.F pisze:

    > Strata czasu, a Mirkowi sie spieszy.

    I to są właśnie te klapki w głowie które trzeba przestawić.
    Przerwać wyścig szczurów i wieczne spieszenie się wszędzie.

    > Przyznaje racje - mozna wyjsc z domu bez sniadania,
    > zjesc w trasie i podladowac sie przy okazji.
    > Czasowo jakos podobnie, tylko ... musi byc szybka jadlodajnia
    > z szybką ładowarką ...

    Nie musi, kanapki można jeść w dowolnym miejscu.
    W domu też nie masz szybkiej jadłodajni.

    > No widzisz - smaczne kanapki w domu, albo mniej smaczne w trasie,

    Nie powiedziane że mniej smaczne, po prostu inne (tak jak jazda
    elektrykiem).

    Mnie tam jedzenie w trasie kanapek kojarzy się pozytywnie, może to
    fascynacja podróżą, ale zazwyczaj zjadam je na postoju z większym
    apetytem niż normalnie.
    I z tego co pamiętam to zawsze tak było, nawet jak w latach 80-tych
    motorem się w trasę jechało.

    > bo kupiles sobie elektryka :-P
    > A ekspres do kawy tam chociaz masz ? :-P

    Nie piję kawy.
    A colę w butelce mam ze sobą w samochodzie zawsze, bez tego z domu nie
    wyjeżdżam. ;-)