    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wodor
    Date: Thu, 1 Dec 2022 12:58:39 +0100
    <tm6uff$4d5$3$Cav@news.chmurka.net>
    <tm7jpn$hh1$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <tm7mqr$ivh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1sa5lpylvelzc$.r4i5zmp1rb5o$.dlg@40tude.net>
    <tm9en3$jd2$2$Cav@news.chmurka.net>
    <181mnoietzxpe$.11cfw1tysz0it.dlg@40tude.net>
    <tm9uok$pkg$2$Cav@news.chmurka.net>
    <26oxppbe1l8b.62ka79vpng83$.dlg@40tude.net>
    <tma2sa$pkg$3$Cav@news.chmurka.net>
    <1u3rwr8p6xxa9$.1qenvt0hqo3jo.dlg@40tude.net>
    <tma4e2$pkg$4$Cav@news.chmurka.net>

    On Thu, 1 Dec 2022 12:50:28 +0100, Cavallino wrote:

    > Nie dożyjesz, uczestnicząc...

    Nie uczestnicząc ... a coz to za g* emeryturka :-(

    > Mówię że nie musi być jadłodajni.

    No tak, ale wtedy trzeba przygotowac sobie kanapki w domu, a czas leci
    :-)

    > Szybka ładowarka - zależy od potrzeb i zasobów w gotówkę.
    > Ja wolę wolniejsze, ale darmowe. ;-)

    Ciekawe, jak dlugo jeszcze sie utrzymaja ...

    > Nie zawsze muszą być kanapki z 12 obkładami jak codzień, w trasę
    > wystarczy np. z 4. ;-)
    > Obstawiam, że Mirek pracując poza domem, też nie ma tak dobrze na codzień.

    No ale moze sobie zjesc w domu to co lubi i pojechac w trasę :-)

    > Kiedyś auta miały chłodzony schowek w tym celu.
    > Potem je zbabolili i zabrali z nich ten przydatny feature.

    A to w elektrycznych tez nie ma ? :-P

    Tak swoja drogą, to mi kiedys pekła puszka Coli w schowku zwyklym -
    chyba od mrozu w zimie.
    Trzeba ostroznie, bo zaleje cos tam :-(

    J.