    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wodor
    Date: Mon, 5 Dec 2022 12:22:14 +0100
    <tm9en3$jd2$2$Cav@news.chmurka.net>
    <181mnoietzxpe$.11cfw1tysz0it.dlg@40tude.net>
    <tm9uok$pkg$2$Cav@news.chmurka.net>
    <26oxppbe1l8b.62ka79vpng83$.dlg@40tude.net>
    <tma2sa$pkg$3$Cav@news.chmurka.net>
    <tmb4hg$m0p$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <tmc93p$cph$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tmkivj$kr7$1$kolczan@news.chmurka.net>

    W dniu 05-12-2022 o 12:00, Mirek Ptak pisze:

    > Jak trzeba to się zatrzymuję, a że zwykle nie trzeba... :)

    > Jak będzie 5 to zobaczymy :)

    j.w.

    > No jak najbardziej - dzisiaj o 6:30 zatankowałem w Gliwicach,

    Zmierzyłeś czas?

    > po 28
    > minutach byłem w macu przed granicą, po kolejnych 7 (długo czekałem na
    > tosty ;) ) byłem z powrotem na A1.

    Czyli de facto problem to Twoje bawienie się w blokersa, a nie postoje,
    bo te zrobiłeś 2 podczas trasy.
    Podczas gdy elektrykiem naładowanym w domu zrobiłbyś jeden, pewnie w
    sumie zajmujący mniej czasu.

    Pozostałoby znaleźć tylko stację z ładowarkami Ionity i Makiem gdzieś na
    Słowacji...

    > To tankowanie wystarczy mi na dojazd, dojazdy do JLR i powrót.

    Pisałeś że w pracy możesz ładować, więc też to odpada przy liczeniu.
    Zorganizuj to samo pod blokiem i po kłopocie.

    Inaczej to nie ma sensu, żadnego, również ekonomicznego.
    No chyba że chcesz dla samej frajdy z jazdy (ja bym chciał), ale chyba
    nie chcesz....