  • Data: 2022-12-05 16:17:24
    Temat: Re: Wodor
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Dec 2022 14:51:26 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > Raczej troszkę mniej :)

    Raczej wiecej - tankowanie moze sie uda zalatwic w 4 minuty,
    ale jeszcze zwalnianie, dojazd, wyjazd, rozpedzanie ..
    i latwo moze byc wiecej, jak dystrybutor bedzie zajety i sie
    hotdogozerca trafi w kasie :-)

    > Jem po drodze, no ale rzeczywiście można jak się chce i ma czas :)

    No ale zajechales na maca, chyba ze masz na mysli samo jedzenie?

    W samochodzie lekko niewygodnie, a tu masz 5 minut, ktore straciles na
    stacji :-)

    > I działająca a nie jak u tego bidoka, co go sfociłem w piątek jak się
    > miotał pod ładowarką z nowym e-tronem ;)

    Tak jest, choc jak jest duzo stanowisk, to wieksza szansa, ze jedno
    bedzie dzialac.

    > Tu akurat koszt nie grałby roli ;)

    To było do Cavallino :-)

    J.