  • Data: 2022-12-23 16:00:32
    Temat: Re: Wodor
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Dec 2022 15:22:58 +0100, Cavallino wrote:

    > Pewnie i w jednym i w drugim.
    > To że coś jest teoretycznie możliwe nie oznacza, że tak się robi.

    Samo tankowanie trwa 5 minut. Wraz z placeniem, chyba ze kolejka po
    hotdoga.

    > Umiem.
    > Tylko nie umiem tak jak Ty - wybiórczo.

    > A ja że 280 l benzyny.

    Ale tp tylko czesc baterii.

    Zlosliwie cytat wyciales ?

    > Nie zapamiętujesz żadnych.
    > Wyłącznie własne pierwotne wyobrażenia.
    > Zupełnie jak baba.

    A co - moze mam zapamietac ze 1kWh baterii to 280 litrow benzyny?

    > Coś pisałem że mam Teslę?
    > Nie?
    > To nie bredź.

    Przeciez widac jeszcze u góry, ze o Tesli pisales.
    Masz, nie masz - nie wnikam.

    > Kolejny raz....

    Kwestionujesz prawdziwosc
    https://www.auto-swiat.pl/ev/wiadomosci/tego-nie-spo
    dziewasz-podczas-serwisu-elektryka-musial-wymienic-p
    lyn-za-prawie-2-tys/s8lmlbn

    ?

    > Dlaczego nie zapamiętałeś za poprzednimi 3 razami?
    > Podobno zapamiętujesz takie rzeczy....

    Widac niewyraznie napisales.

    > Było opisane.

    J.