    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wodor
    Date: Tue, 3 Jan 2023 12:02:10 +0100
    <to4dk2$9l1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1si5le3k75i42$.1voj1c6ucp4k7.dlg@40tude.net>
    <to4kjp$f66$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tov3ee$434$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <tp0mc4$1hs$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tp0tpm$6q9$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <tp0uhr$62q$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tp10ir$96m$1$kolczan@news.chmurka.net>

    W dniu 03-01-2023 o 11:38, Mirek Ptak pisze:

    > Uważasz zatem, że cała sytuacja jest spowodowana tym, że te Tesle z
    > promocyjnym 10 kkm (nie z promocyjnym ładowanie w święta lub w
    > konkretnych godzinach

    Prądu się nie wyjeździ bez wyjazdów - te świąteczne były na to jak znalazł.
    Mnie też się zdarzało stać w kolejce po darmowy prąd, jak nie miałem nic
    lepszego do roboty. ;-)

    >) a właściwie ich właściciele postanowili stać
    > kilka godzin w kolejce, zamiast naładować się jak kolejki nie będzie?

    A z jakich innych powodów niby?
    Masz jakieś informacje o takich samych kolejkach na innych ładowarkach w
    tym czasie?
    Które to ładowarki często są szybsze i tańsze niż superchargery?

    > Ciekawa konstrukcja logiczna i łatwe wytłumaczenie ale tylko pod
    > warunkiem, ze tych kierowców uznamy za idiotów.

    A jednak - dla 1 zł obniżki ceny, w Polsce zachowali się DOKŁADNIE tak samo.
    I nie udawaj że nie wiesz o czym piszę....