  • Data: 2017-02-24 13:32:20
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Starzec z Gór" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 10:24:17 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Ta moda na świecie trwa już z pięć lat (u nas krócej) i jakoś nie
    >mija.
    >Popatrz sobie na reklamy na których motywem przewodnim jest jakaś
    >impreza, zwłaszcza młodych ludzi. Instax w powszechnym użyciu.

    Ale to moze byc umiejetne zbudowanie rynku.
    Zrobilismy fabryke, a teraz bedziemy w kolejnych krajach reklamowac,
    zeby fabryka 10 lat miala dzialalnosc zapewniona :-)

    A reklamy ... jeszcze musi byc podobny odbior u tych mlodych ludzi :-)

    >Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby takie zdjęcia puścić na skaner czy
    >przefotografować cyfrowo.

    Nic, ale po co - robi sie z komorki, od razu wstawia na fejsa, a potem
    mozna ewentulanie ksiege pamiatkowa wydrukowac :-)

    >Ze ślubu zawsze.

    Mlodzi, rodzice, bo reszta to na plycie :-)

    >A i albumy mają się dobrze.
    >Im cyfryzacja nic a nic nie zaszkodziła, może tylko pod względem
    >jakościowym. Zawartości nie albumów.

    Tylko wiesz "bylem w Egipcie, zrobilem tysiac zdjec" ... w
    "analogowych" czasach byloby uciazliwe, Instaxem tez ...

    J.