  • Data: 2020-10-20 20:59:35
    Temat: Re: 'Wszystko przez zbyt mały parking'
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-10-20 o 18:11, LEPEK pisze:

    >Tak działa państwo opiekuńcze.
    >Ono wie za Ciebie ile Ci potrzeba miejsc parkingowych.
    >Oczywiście plan zagospodarowanie zieleń komunikacja...
    >Ale ilość miejsc? Ilu niepotrzebnych urzędasów to wymyśliło?

    Tak po prawdzie - jak ktos mlody, to moze nie zwroci uwagi.
    A potem bedzie kląl na Straz miejska, parkowal na trawniku, domagal
    sie jego zabetonowania i dociagniecia linii metra, i glosowal przeciw
    prezydentowi :-)

    Ilosc obecnie wydaje sie w miare dobra, pytanie raczej jak to
    obeszli - ktos nie dopatrzyl, czy z urzedasami zmniejszyli wymagana
    liczbe, bo oczywiscie w
    "eleganckie mieszkania na wynajem" samochod to rzecz luksusowa.

    I tylko jedna mam watpliwosc ... po co tyle miejsca, jesli ropa sie
    wkrotce skonczy :-)
    Ale ... ten budynek dluzej wytrzyma ?

    J.