-
X-Received: by 2002:a25:e68d:: with SMTP id d135mr22629243ybh.334.1552222535408; Sun,
10 Mar 2019 05:55:35 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:e68d:: with SMTP id d135mr22629243ybh.334.1552222535408; Sun,
10 Mar 2019 05:55:35 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!m21no11321686qta.0!news-out.google.
com!y15ni3505qta.0!nntp.google.com!m21no11321672qta.0!postnews.google.com!glegr
oupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 10 Mar 2019 05:55:34 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <q62p87$scj$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.43.173;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.43.173
References: <p...@4...com>
<q62llq$ipd$1@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<q62p87$scj$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Wtargnięcie na jezdnię. Paru debili.
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 10 Mar 2019 12:55:35 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2833
X-Received-Body-CRC: 2255047683
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651835
[ ukryj nagłówki ]Wersja pierwsza jest niemozliwa do wprowadzenia z przyczyn oczywistych. Prawo to nic
innego jak rozszerzone umowy obowiazujace zainteresowanych. Umowy musza byc
rownoprawne, bez rownoprawnosci sa niewazne. Na zasadzie rownoprawnosci kierowcy
musieli by dostac pierwszenstwo nad pieszymi na chodnikach. Chcilbys sie zatrzymywac
na chodniku i sprawdzac czy z bramy nie chce wyjechac samochod bo masz obowiazek go
przepuscic? Takjak jest w tej chwili jest dobrze. Samochody nie jezdza po chodnikach
a piesi nie laza po jezdni. Piesi tak jak kierowcy maja pierwszenstwo w opuszczeniu
skrzyzowania, przejscie to skrzyzowanie, jesli na nim sie legalnie znalezli. Tak jak
kierowcom nie wolno wjechac, bez sprawdzenia czy moga, z drogi podporzadkowanej. Tak
pieszym bez sprawdzenia nie wolno wchodzic na jezdnie bez sprawdzenia czy swoim
zachowaniem nie utrudnia ruchu pojazdom. Nie moze dojsc do sytuacji kiedy stojacy
obok przejscia pieszy spowoduje zatrzymanie wielu samochodow nawet jak chce przejsc
przez jezdnie. W skrajnym przypadku bojowki kierowcow mogly by zablokowac ruch w
miastach. Wyszli by na ulice jako piesi i zaczeli przechodzic przez jezdnie.
Najlepsze jest to ze robili by to zgodnie z kulawym prawem, ktorego na szczescie nie
ma. Po dwoch dniach paralizu w miastach gowniane prawo zostalo by zmienione.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.19 14:00 r...@k...pl
- 10.03.19 14:02 r...@k...pl
- 10.03.19 14:07 LordBluzg(R)
- 10.03.19 14:27 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 14:35 Shrek
- 10.03.19 14:37 Shrek
- 10.03.19 15:07 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 15:54 Shrek
- 10.03.19 15:59 LordBluzg(R)
- 10.03.19 16:30 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 16:33 Zenek Kapelinder
- 10.03.19 16:43 Mateusz Viste
- 10.03.19 17:07 LordBluzg(R)
- 10.03.19 17:18 Shrek
- 10.03.19 17:44 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=