    Subject: Re: Wyjecie plyty CD
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 12 Dec 2020 18:07:12 +0100

    W dniu 2020-12-12 o 17:35, t-1 pisze:

    > Obecnie jestem raczej teoretykiem ale nie wydaje mi się aby to tak
    > działało, że są styki od konkretnych przycisków.
    > Raczej jest jakiś protokół komunikacji między panelem a radiem.
    > Może po zdjęciu obudowy da się zainicjować wysuw?

    Na razie próbuję losowo, bo raz na jakiś czas działa potencjometr,
    więc może ten guziczek od wysuwu też zadziała losowo po któryms resecie.
    Klikam w przyciski, bo na razie nie mam czasu nic zrobić z radiem,
    bo muszę naprawić mechanicznie - helikopter mi się świeci od 250km -
    ale to raczej bez związku (radio zepsuło się wcześniej)