  • Data: 2022-07-02 09:36:25
    Temat: Re: Wyjść do ciebie?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-28 o 15:25, cyklista pisze:

    > Na takie miejsca dawniej był znak "uwaga samochód" a teraz masz dwa
    > wyjścia, albo wyciąć żywopłot żeby mieć widoczność albo lustro np
    > powiesić (jeszcze jest sposób na zapewnienie sobie pomocy osoby trzeciej
    > w razie potrzeby). Niestety to ty na chodnik wjeżdżasz i masz ustąpić
    > pieszym. (rowery tam jadące to całkiem inna sprawa i pewnie wina byłaby
    > obopólna w razie wypadku)

    Tabliczka "uwaga samochód" jest, żywopłotu ruszać nie będę.
    Pieszemu nic nie zrobię, bo nasze prędkości są podobne, ale czekam na
    rowerzystę,
    który sfinansuje mi wymianę lewego błotnika, bo jest lekko krzywy obecnie.

    Szukam tylko sprytnego pomysłu na zatrzymanie rowerzysty (jeśli się
    pozbiera)
    do czasu przyjechania policji. Boję się, że jak mu rower przypnę linką
    do płotu,
    to gotów w amoku nie wiadomo co zrobić.