  • Data: 2009-01-25 12:02:24
    Temat: Re: Wylaczanie nawigacji
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    news:glfjle$kaf$1@inews.gazeta.pl...
    > Agent J.F. nadaje:

    > Żeby nie trzeba było ich włączać. Użytkownicy GPS nie grzeszą inteligencją
    > i nie poradziliby sobie z takim poziomem trudności, poza tym widziałeś
    > kiedyś jak długo startuje windows? Do nawigacji samochodowej zwykle
    > przypina się kabelkiem uruchomiony samochód z akumulatorem, silnikiem i
    > alternatorem więc prądu jest w bród i kwestia "doi, nie doi" jest bez
    > znaczenia.

    Przestań seksić.
    Manta 020 po wyłaczeniu auta była po 40 minutach martwa - hint - wyłaczenie
    stacyjki w dużej liczbie aut wyłacza zasilanie na gniazdku zapalniczki.
    Ok, klepiemy ja do standby i zostawiamy, rano (w pełni naładowana wieczorem)
    Manta 020 jest martwa.
    Gdyby oprzeć się na tym co Manta napisała na temat czasu pracy tego szmelca
    to chyba 100% wróciło by spowrotem do firmy (na kilka sztuk z którymi miałem
    do czynienia czas pracy nie przekraczał godziny, gdzie mój Becker 4.3 cala
    działa ponad 2 mając większy i wyższej jakości ekran, lepiej podświetlony i
    jeszcze dodatkowe bajery typu odbiornik TMC).
    Trzecia sprawa - widział Pan wyłącznik w tej mancie? bez wykałaczki go nie
    ruszysz.

    Po prostu ten złom tak ma.

    Uprzedzając że auto ma prund - rower nie ma. A 40 minut vs. 2 godziny jazdy
    rowerem to jest dość dużo km różnicy.

    --
    Irokez