  • Data: 2021-03-10 21:55:19
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 Mar 2021 20:38:04 GMT, Budzik napisał(a):

    > U mnie obecnie zajete 95% ramu.

    Naprawdę nie wiem czym :) Ja z 4 GB mam do dyspozycji po odliczeniu
    grafy 3624 MB. Odpaliłem Firefoxa i parę w nim stron z Facebookiem i
    Allegro. Dodatkowo uruchomione Skype, Evolution, i parę innych
    drobniejszych aplikacji. BOINC zasuwa na pełny gwizdek (zajętość
    wszystkich 4 rdzeni 99%). Obserwuję zajętość RAM od 2,5 h i waha się tak
    od 1800 do 2200 MB, wcale nie przyrasta, raz rośnie raz maleje. Strony
    przeglądam swobodnie, nic nie przycina na jutubie czy czymś takim.
    OS to Mint 20.1, FF 86.00.
    Jakbyś podał konfig precyzyjniej, rady mogły by być sensowniejsze. Typ
    płyty i OS conajmniej :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-