  • Data: 2021-03-15 01:46:53
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-11, Kamil <m...@t...pl> wrote:
> [...]
    5-3470-16-gb-120gb-ssd-win-10-5eo

    > Używane rzeczy są pewnie jakieś dobre, ale nie komputer. Jak użytkownik
    > zauważy, że cos zaczyna się psuć to jazda na Alledrogo, albo OLX ze
    > wspaniałym opisem. Z daleka omijaj takie oferty.

    To jest kwestia znania się na sprzęcie, i oszacowania ryzyka np. na
    podstawie samego ogłoszenia. Dotyczy to wszystkich używanych dóbr o
    stopniu skomplikowania wiekszym od swetra.

    Kupiłem uzywanych komputerowych gratów pewnie ze 3 tuziny i tylko raz
    były kłopoty, których się zresztą spodziewałem, bo widac było, że
    sprzedający się nie zna na tym co wystawiał. Ale miał bdb opinie, więc
    zaryzykowałem. Skończyło się tak, że co nie działało lub brakowało,
    kupiłem u innych, a on mi zwrócił za to kasę.

    Profilować, nie podchodzić bezkrytycznie do opisów, patrzeć na opinie i
    odpowiedzi sprzedawcy, i trochę znac się na klamotach, oto cała tajemnica
    bezproblemowego kupowania uzywanych komputerów. A jak coś śmierdzi, nie
    kupować, choćby nie wiem jak fantastycznya to nie była okazja.

    --
    Marcin