  • Data: 2021-03-19 20:47:45
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 19 Mar 2021 01:17:38 +0100
    doszła do mnie wiadomość <s30qjp$1apm$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    >No to cieszę się. Dzięki za uświadomienie mnie. Gdybym Ci napisała ile
    >jest pamięci w tym komputerze to chyba byś zemdlał.
    >Wszystko działa dosyc szybko, ale ten cały fejsbuk często stoi jak osioł
    >i nie mam zdrowia czekać aż dalsza część strony sie uruchomi. Często nie
    >mogę się nawet wylogować i wchodzę ponownie, loguję sie potem
    >wylogowywuję się. Normalnie koszmar.

    Ile tego RAM masz? Może dokup więcej, w tej chwili 8GiB to podstawa.

    >Jeszcze jeden problem mam, bo w menadżerze zadań ciągle wyskakuje mi
    >Usługa ochrony oprogramowania. Ciągle tam zaglądam i ubijam proces. Nie
    >można w rejestrze zmienić wartości sppsvc, bo to jest już pożegnanie z
    >systemem chociaż Klucz Windows gdzieś tam jest i komunikat, że Windows
    >nieaktywowany. Wpisz klucz, ale oczywiście dobry klucz nie pasuje, ani
    >jakieś inne i trzeba Windowsa albo przywracać (robię punkty
    >przywracania) albo instalować od nowa.Szlag by to wszystko trafił :-(

    Nie rozumiem po co z tym walczysz. Zostaw to jak jest, jedyne co osiągniesz, to
    komunikat
    o pirackim Windows i konieczności aktywacji tej kopii Winddows, nie warto tego
    wyłączać,
    to nie jest szkodliwe.
    Ta usługa nadzoruje licencję na oprogramowanie, w tym pilnuje licencji Windows.

    Tego typu rzeczy zawsze wyłączam.