    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wymiana kompa
    Date: Sat, 20 Mar 2021 02:19:19 +0100
    <s2alu4$lfp$1@dont-email.me> <2dq9y8lhxrx5.7y1o2hjrsfwx$.dlg@40tude.net>
    <s2d9rl$b25$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <qxT2I.82888$%9K9.6019@fx42.ams1>
    <s2jk59$1b3t$1@gioia.aioe.org>
    <604dcedb$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <s2o9mp$cha$1@gioia.aioe.org>
    <j7S3I.82671$nAz7.65037@fx03.ams1>
    <6050574e$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <13nw9v96zhozb$.nuyokekj54il$.dlg@40tude.net>
    <s2sets$rst$1@gioia.aioe.org> <6051d835$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2t1qb$9u3$1@gioia.aioe.org>
    <605256a9$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>

    "zhbick" 605256a9$0$24048$6...@n...neostrada.pl

    > Ależ skąd! :-)

    Więc masz jakiś inny problem, który nie zezwala Ci
    na poprane pisanie... Może to problem psychiczny?...

    > AT z 486 miał kiedyś 4 MiB i też mi wówczas wystarczało do wszystkiego.

    Do odtwarzania filmów 4K? -- chyba naprawdę masz inny
    problem, którego istnienie podejrzewam nieco wyżej...

    > Mam na myśli otworzenie pliku.

    Pytam, czym wg Ciebie jest 'przycięcie'.

    > Specjalnie dla Ciebie rano spróbowałem otworzyć taki plik
    > na Dellu z 4 GiB RAM. Niestety, do końca mojego dnia pracy
    > nie udało się dokończyć tej operacji, więc nie sprawdziłem,
    > ile potrwa zrobienie czegokolwiek z tym filmem.

    Może poproś o pomoc kogoś, kto ma choćby
    mgliste pojęcie o tym, co chcesz uczynić?...

    > Na współczesnym komputerze zabiera to mniej
    > czasu: nie zdążyłbyś umyć kubka po kawie.

    Nie piję kawy.

    --