  • 11. Data: 2020-12-08 16:56:25
    Temat: Re: Wypadki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > A ja miałem wrażenie odwrotne, raczej że zauważalna część
    > kierowców zaczęła jeździć nie wiedzieć czemu wolniej, poniżej
    > ograniczeń - zwłaszcza na początku, kiedy teoretycznie nie można
    > było wychodzić z domu bez powodu. Stanowili absolutną przewagę nad
    > tymi, którym odbiło w drugą stronę. Ale podejrzewam, że właśnie ci
    > ostatni pracowali na podbijanie statystyk.

    Do spowodowania wypadku wystarczy ze 1/1000 jedzie jak wariat.
    Do tego w pierwszych miesiacach trudno było spotkać policje na ulicach
    co dodatkowo powodowało poczucie bezkarnosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 12. Data: 2020-12-08 17:08:05
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > A co to za wytrychy? Naśladujesz nasz nierząd?

    Ja?

    To Jarek się głupio pyta, porównuje nieporównywalne...

    Popatrz, czy Cie coś nie ugryzło w dupsko :)

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2020-12-08 17:51:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > Zdecydowanie - pierwsze miesiące pandemii to strach było wyjechać
    > na ulicę.

    :)
    Z tym strachem to nie przesadzajmy.
    Co do zasady jezdziło się bardzo przyjemnie - zero korków, kazde
    swiatła przejezdzane na raz.
    Trzeba było po prostu uwazac jak zwykle a moze odrobine bardziej.
    To zreszta w moim doczucie nie było tak ze nagle wszyscy zaczeli
    zapierdalac, po prostu zaczałem zauwazac debili, ktorzy wczesniej
    pewnych manewrow nie mieliby okazji wykonac bo było duzo aut.

    No i moje obserwacje potwierdziły sie w takich podsumowaniach:
    https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25835258,polacy-i-pus
    te-drogi-mniej-
    wypadkow-praktycznie-tyle-samo.html

    https://tiny.pl/7szkz

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 14. Data: 2020-12-08 17:59:45
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/12/2020 15:18, Michal Jankowski wrote:

    > Zdecydowanie - pierwsze  miesiące pandemii to strach było wyjechać na
    > ulicę.
    >
    >   MJ

    Tak sie dzialo nie tylko w Polsce ale wciaz mniejsza ilosc
    bezkolizyjnych dwupasmowek i autostrad robi swoje.

  • 15. Data: 2020-12-08 18:05:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 08.12.2020 o 15:39, Shrek pisze:

    >Zdecydowanie - pierwsze miesiące pandemii to strach było wyjechać na
    >ulicę.

    Ja tam nie wiem jak u was - u mnie jedne swiatla przeregulowali, albo
    ulica sie odkorkowala ... no musze jechac 90, bo inaczej sie na zolte
    nie zalapie :-)

    J.

  • 16. Data: 2020-12-09 13:13:34
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > ktoś w lusterku zbliżał i dopiero jak zjechałem na prawy pas to się
    > zorientowałem, ze mam 160/80. Potem trochę się uspokoiło.

    Z Warszawy, co więcej, nawet chyba mieszkamy niedaleko siebie. Dość
    często jeździłem wtedy Puławską na odcinku od Wyścigów do Piaseczna i
    stale obserwowałem jak środkowym i lewym pasem jadą samochody w
    prędkością 50 km/h - przy pustym prawym, którym wszystkich wyprzedzałem
    z moją jazdą "ograniczenie + ok. 15 km/h". Czasami tylko śmigało coś z
    WPI na tablicach.

  • 17. Data: 2020-12-09 13:33:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście - przez wirusa ranni jeżdżą mniej do szpitali, wolą umrzeć w karetce
    (jeśli akurat znajdzie się niezajęta).

    -----

  • 18. Data: 2020-12-09 17:42:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 13:13, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > prędkością 50 km/h - przy pustym prawym, którym wszystkich wyprzedzałem
    > z moją jazdą "ograniczenie + ok. 15 km/h". Czasami tylko śmigało coś z

    Nie wiem - na puławską rzadko zaglądam. Natomiast na wisłostradzie
    wszyscy dostali małpiego rozumu - nie wyłączając niżej podpisanego:(
    Potem przesiadłem się na moto, to wolniej bo wieje;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-12-09 23:38:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Dec 2020 13:13:47 +0100, w <5fcf6dfc$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Przez wirusa ludzie mniej jezdza, wypadkow mniej ... a zabitych tyle
    > samo.
    > To co powoduje wypadki smiertelne ?
    >
    > Predkosc, ktora przy pustych ulicach wieksza ?

    Ludzie zdecydowanie szybciej jeżdżą.

  • 20. Data: 2020-12-10 02:00:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-12-09 o 23:38, r...@k...pl pisze:

    > Ludzie zdecydowanie szybciej jeżdżą.

    Ja jeżdżę tak samo, ale w sierpniu 2020 r. ktoś był tak niecierpliwy, że
    zepchnął mnie z drogi, żeby ustawić się przede mną na czerwonym świetle.