  • Data: 2020-10-14 20:59:53
    Temat: Re: Wypalanie DPF
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > U mnie tez sie nic nie wlacza, tylko komputer pokazuje duze
    > spalanie, silnik na jalowym pracuje nierowno, cos smierdzi, dym z
    > tylu leci ...

    We fiacie nawet dymu nie było specjalnie widac, spalanie rzeczywiście
    wieksze i wolne obroty były utrzymywane troche wyzej niz zwykle.

    Za to w dcuato ale z silnikiem 2.3 od razu słychać po odgłosie silnika
    ze zaczał wypalac.

    Natomiast jak zaczał się pokazywać dym podczas wypalania to zawsze to
    oznaczało to ze jest coś nie tak i zaczynaja sie problemy.

    --
    Pozdrawia... Budzik