  • Data: 2010-03-31 20:37:53
    Temat: Re: Wyprzedzanie na przejściu
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 15:07:06 +0200, kogutek napisał(a):
    > Mnie cytaty nie przeszkadzają. Dobrze ze są bo widać od razu do czego tyczy się
    > odpowiedź.

    Cytaty nie przeszkadzają, ale należy je przycinać by nie zawierały śmieci.
    Więc powtarzam - naucz się, to nie jest trudne :>

    > jak ktoś pisze pierdoły których się wstydzi to chce żeby ciąć to co
    > napisał.

    Nie stać Cię na wycinanie cytatów i dorabiasz ideologię ;)

    > Jak nie potrafisz jechać z taką samą prędkością co samochód obok to
    > jedź wolniej od niego. Jak tego też nie potrafisz to zwróć PJ.

    A Ty umiesz jechać IDEALNIE równo z innym samochodem? Jeśli myślisz że tak,
    to tylko Ci się tak wydaje.

    Do tego nadal nie potrafisz zrozumieć sedna sprawy - "wyprzedzanie na
    przejściu" może wyglądać bardzo różnie i być w różnym stopniu niebezpieczne,
    a tymczasem jest za to stała liczba punktów i kara. To mniej więcej tak,
    jakby przekroczenie prędkości o 1km/h skutkowało 10 punktami i 500zł kary -
    bo tyle się dostaje przy przekroczeniu o 60km/h...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944