  • Data: 2014-04-21 12:28:48
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy ... na ileś lat.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 10:59:05 +0200, Loskon napisał(a):

    > Chodziło tylko o to, aby kierowcy znali prawo o ruchu drogowym,
    > bo w przeciwnym wypadku zagrożone jest bezpieczeństwo.
    > Nie ma lepszej metody sprawdzenia - tylko egzamin co ileś lat.
    Blabla. Jasne, chodzi tylko o to żeby kierowcy znali prawo o ruchu, piloci
    prawo o locie, fizycy prawo termodynamiki a przedszkolacy prawo o zabawie.
    Wtedy wszyscy tak dalece znają prawo że zapominają o rozumie. Nadmiar prawa
    demoralizuje i ubezwłasnowalnia.

    > Bezkarni urzędnicy ??
    > Może co niektórym przypadkowo się udało. Teraz nawet funkcjonariusze Partii
    > Franciszka, w coraz większym stopniu, nie mogą czuć się bezkarni.
    Wpadnij na pl.soc. prawo to się dowiesz czegoś o bezkarności. Nie słyszałem
    o urzędniku ukaranym np. za niegospodarność czy bezmyślność. Zwłaszcza o
    jego odpowiedzialności finansowej. A spróbuj się dowiedzieć np. w
    magistracie kto jest odpowiedzialny za źle postawiony znak albo za
    przyklepanie bezdennie głupiego projektu, np. DDR-a, chodnika, skrzyżowania
    etc....

    > Zwolnienie urzędników ??
    > Najlepiej zwolnić tych, gdzie akurat ty masz jakąś sprawę do załatwienia.
    A jeszcze prościej zlikwidować urząd razem z jego niepotrzebnymi sprawami.
    Wytłumacz mi po co komu "karta pojazdu"? Albo "dowód rejestracyjny"?

    --
    Jacek