  • Data: 2014-04-22 21:33:52
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-22 10:48, vicent pisze:

    > Możesz podać link do tych statystyk?
    > Przepisy nie obowiązują jeszcze nawet półtora roku, więc bardzo dziwi
    > mnie ta liczba, tylu nie ma nawet osiemnastolatków w danym roczniku.
    > Nowych praw jazdy, czy dla nowych kierowców? To dla mnie różnica.

    Google Twoim przyjacielem ;-)

    http://www.cepik.gov.pl/portal/witryny/witryna_246/
    http://www.cepik.gov.pl/portal/witryny/witryna_248/

    > Tyle to ja też wiem, w moim wątku liczyłem na jakieś bardziej
    > konstruktywne porady, może ktoś już przerabiał, w jakim kraju
    > najszybciej i najprościej to wygląda?

    Może wszyscy tutejsi kierowcy nie mieli problemu ze zdaniem egzaminu w
    Polsce ...
    Poza tym chciałem zauważyć, że spośród wszystkich, moja odpowiedź była
    chyba najdokładniejsza ;-) Szczególnie, że zaznaczyłeś, że szukasz
    legalnej drogi. Wyjazd do Czech i fikcyjny meldunek nie jest legalną drogą

    > Może chciałeś dobrze, ale Twoja odpowiedź przypomina raczej dyskusje
    > głodnego z sytym:
    > G: jestem głodny
    > S: żeby nie być głodnym, musisz coś zjeść...

    Trochę inaczej, coś w ten deseń

    - jestem głodny, ale w tym kraju jest dla mnie za trudne "kupienie" jedzenia
    - możesz "kupić" jedzenie w dowolnym innym kraju, musisz tylko
    dysponować tamtejszą gotówką.

    Tak czy siak, mam nadzieję, że szybko zrobisz PJ i dołączysz do grona
    kierowców jadących rozsądnie i bezpiecznie

    Pozdrawiam

    Seco