    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wyznaczenie mocy obliczeniowej uC
    Date: Sun, 05 Jul 2009 21:20:18 +0200
    Sender: a...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    J.F. pisze:

> [...]
    _id=682

    > Adamie - ale przeciez swietnie zdajesz sobie sprawe ze to jakies
    > oszustwo. Innych operacji wymaga MP3, innych dekompresja danych,
    > innych grafika na malym wyswietlaczu, innych na duzym, zmienny
    > przecinek - nie da sie tego jedna liczba opisac.

    Jasne. Dlatego niezależnie od DMIPS'ów warto zdawać sobie sprawę, do
    czego można dążyć (np. optymalizując swój kod). Czyli że na ARM7TDMI
    dekodowanie MP3 128kbps wymaga popędzenia zegarem minimum 30 MHz (liczby
    przykładowe, wyssane z palca), a na ARM926EJ-S posiadającym trochę
    nowych instrukcji a'la DSP już tylko 20 MHz.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/