  • 31. Data: 2009-02-27 07:26:06
    Temat: Re: Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 16:03:04 +0100, Michal k. napisał(a):
    > kupilem navie z biedronki za 2 stowki i lezy sobie w
    > schowku
    > w aucie i jest zawsze kiedy trzeba pod reka... a z palmtopem ciagle czegos
    > zapominalem.....
    U mnie to nie przejdzie - latem częściej używam nawigacji na rowerze lub na
    łódce niż w samochodzie. Interesuje mnie podłożenie dowolnej mapy i
    rejestracja śladu.

    Awaryjnie w aucie jak już wszystkiego zapomnę mogę użyć Naviexperta (m
    nawet tryb gdybym zapomniał odbiornika GPS).

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 32. Data: 2009-02-27 07:27:45
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 16:03:04 +0100, Michal k. napisał(a):
    > trzeba bylo wozic ladowarke do palmtopa
    To akurat zawsze leży w autach którymi jeżdżę więc luz (ładowarka USB) :-)
    Tak samo jak ładowarka do Nokii :-)

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 33. Data: 2009-02-27 07:33:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Jako telefon to lepiej zeby nie mial zadnego systemu, Symbian jest
    > kosmicznie wolny. Dopiero własnie w E71 udało im się to jako-tako usprawnić

    W e51 działa lepiej. To zasadniczo kwestia po czesci procka.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 34. Data: 2009-02-27 07:33:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek Sowiński pisze:
    > Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > nie o to chodzi.
    > w WM zaznaczasz kursorem treść z worda, klikasz Ctrl+c, wchodzisz w kontakt,
    > klikasz Ctrl+v i masz skopiowaną treść.
    > A w symbianie spisujesz tresc na kartke albo ćwiczysz pamieć, wchodzisz do
    > kontaktów i wpisujesz ręcznie co zapamiętaleś.

    Tiaa przciez kopiuj i wklej na Symbianie dziala Hint: klawisz ołówek

  • 35. Data: 2009-02-27 07:35:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Owszem, nie. Wciąż mam N73. Po dwóch trzech dniach od włączenia/resetu
    > zdążę zrobić fotkę dowolnym telefonem z Windows Mobile zanim na N73 się w
    > ogóle uruchomi aplikacja aparatu. A N73 w porównaniu N95 to i tak demon
    > szybkości

    No swietnie porownujesz muzealna N73 z HTC Touch HD a ja cie zapewniam
    ze samsung i600 z WM wlacza sie dluzej niz E51 a nawet dluzej niz N70 na
    dodatek aplikacja aparatu tez szybka nie jest.

  • 36. Data: 2009-02-27 09:46:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 00:10:57 +0100, Jacek Sowiński napisał(a):

    > moze masz cos nie tak z tą N73. Mam obie, N73 i N95 i ta druga jest
    > zdecydowanie szybsza moim zdaniem.
    > Aparat tez odpala sie szybciej, nie mówiąc o klapce w N73 która w niejmniej
    > oczekiwanych momentach wyłacza aparat.

    ależ po resecie jest całkiem szybko. Natomiast po paru dniach jest trageda

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 37. Data: 2009-02-27 19:12:06
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > No swietnie porownujesz muzealna N73 z HTC Touch HD a ja cie zapewniam ze
    > samsung i600 z WM wlacza sie dluzej niz E51 a nawet dluzej niz N70 na
    > dodatek aplikacja aparatu tez szybka nie jest.

    W Omni wlaczenie aparatu to ok 3 sekundy od nacisniecia klawisza aparatu.

    Thomas

  • 38. Data: 2009-02-27 20:48:46
    Od: Kinky <d...@h...com>

    On Wt 24 lut 2009 10:32:45p Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> wrote in

    > No i ogólnie proszę o luźnie przemyślenia na temat tej przesiadki -
    > Nokiowy Symbian na Samsungowego Windowsa.

    Napisze jako ktos, kto zrobil na odwrot: zamienil Omnie na E71. Otoz
    omnia to jest taki bajer, ktory ladnie wyglada na zdjeciach, filmikach na
    Youtube i na wystawie w sklepie. Po paru tygodniach mialem tego telefonu
    dosc. Jest to telefon powolny. Nieraz od klikniecia do wykonania
    polecenia potrafi uplynac kilka sekund. Ekran dotykowy jest do dupy. Sam
    sie jakos dziwnie rozkalibrowuje. Naciskam paluchem w jednym miejscu a
    naciska mi sie guzik lezacy centymetr dalej. Sama czulosc ekranu tez jest
    beznadziejna. Nieraz, zeby przesunac ekran w dol trzeba cisnac i cisnac.
    Przegladanie internetu to meczarnia. Niby Opera jest fajna, ale nieraz
    spotkasz sie z sytuacja, ze naciskajac na jakiegos linka otworza Ci sie
    wszystkie naokolo tylko nie ten, co chcesz. Jesli chodzi o ekran dotykowy
    to mam porownanie z iPodem Touch. Ciezko to wyjasnic pisemnie, ale po
    prostu uzywanie ekranu dotykowego na iPodzie sprawia mi przyjemnosc a na
    Omni przyprawialo o frustracje. Smutne ale prawdziwe. Jednak kropla,
    ktora przepelnila czare bylo w moim przypadku pisanie SMS-ow. Po prostu
    probujac pisac SMS-a na tej gownianej ekranowej klawiaturce (jest kilka
    do wyboru) w autobusie albo na ulicy po prostu mialem ochote j*bnac
    telefonem o chodnik. Tak wiec nie daj sie nabrac. Wszystkie parametry
    techniczne ten telefon ma ok, ale tylko na pismie. W praktyce uzywanie
    tego czegos jest po prostu _nieprzyjemne_.

  • 39. Data: 2009-02-27 20:52:29
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jacek Sowiński napisal(a):

    > nie o to chodzi.

    więc coś źle się wyraziłeś

> [...]
    > A w symbianie spisujesz tresc na kartke albo ćwiczysz pamieć, wchodzisz do
    > kontaktów i wpisujesz ręcznie co zapamiętaleś.

    nie wierzyłem i właśnie przetestowałem - działa. Skopiowałem i wkleiłem na
    symbianie. Widocznie kopiowanie i wklejanie wykraczające poza skroty
    klawiszowe ctrl+c i ctrl+v cie przerasta.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 40. Data: 2009-02-28 15:04:53
    Od: "Jacek Sowiński" <s...@w...pl>

    > nie wierzyłem i właśnie przetestowałem - działa. Skopiowałem i wkleiłem na
    > symbianie. Widocznie kopiowanie i wklejanie wykraczające poza skroty
    > klawiszowe ctrl+c i ctrl+v cie przerasta.

    albo nie doczytałem, do czego oprócz słownika służy ten klawisz

    Jacek