  • 1. Data: 2016-11-09 04:14:01
    Temat: Wzmacniacz DIY na LM3886
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Podobno ladnie brzmiacy wzmacniacz DIY na LM3886.
    www.circuitbasics.com/design-hi-fi-audio-amplifier-l
    m3886/
    http://skarabo.net/sid-23-wzmacniaczJ-LM3886.htm
    http://projekty.andrzejdoniczka.net/new%20audio/wzma
    cniacz%20LM3886
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2016-11-09 11:45:18
    Temat: Re: Wzmacniacz DIY na LM3886
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:nvu49p$9fe$1@mx1.internetia.pl...

    > Podobno ladnie brzmiacy wzmacniacz DIY na LM3886.
    > www.circuitbasics.com/design-hi-fi-audio-amplifier-l
    m3886/

    Ciekawy układ.

    > http://skarabo.net/sid-23-wzmacniaczJ-LM3886.htm

    Baaardzo skuteczne chłodzenie, hahaha! Ciekawe, jak często mu będzie
    zabezpieczenie termiczne łapać...

    > http://projekty.andrzejdoniczka.net/new%20audio/wzma
    cniacz%20LM3886

    Tu chociaż nie cudował z radiatorami. Wprawdzie bym inaczej nieco umieścił
    radiatory, bo da się palucha włożyć i po częściach i połączeniach pomiziać,
    ale chociaż się nie przegrzeją stłoczone w środku obudowy.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 3. Data: 2016-11-09 11:56:28
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-11-09 11:45, HF5BS wrote:

    > Baaardzo skuteczne chłodzenie, hahaha! Ciekawe, jak często mu będzie
    > zabezpieczenie termiczne łapać...

    Konstrukcja w stylu UNITRY ;-)
    tylko dziur w obudowie brak.
    BTW można było te radiatory nieco rozsunąć...

    Włodek

  • 4. Data: 2016-11-09 13:46:04
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:582300db$0$5143$65785112@news.neostrada.pl...

    > Konstrukcja w stylu UNITRY ;-)

    Może i tak... Ale bardziej pachnie mi nadmiernym oszczędzaniem na miejscu w
    środku.

    > tylko dziur w obudowie brak.

    Już taki okrutny nie będę, aby i to wytykać...

    > BTW można było te radiatory nieco rozsunąć...

    Otóż to. Te dwa radiatory, to nijak nie widzę możliwości, aby powietrze
    sprawnie je opływało. Ani dziur, ani wiatraczka, który by wymuszał opływ...
    Prawdziwy piecyk na zimowe wieczory, skoro niechłodzone, to pewnie będzie
    gorące, po zimowym spacerze łapki na obudowę i grzejemy... Jeszcze jakby to
    w klasie A było... :P :)) To cały dom zagrzeje :)

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"