  • 1. Data: 2016-11-07 10:20:24
    Temat: TV Samsung UE40F5500, co mu wysiadło?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W TV Samsung UE40F5500 zniknął obraz. Podświetlenie działa, głos jest
    ale brak obrazu zarówno z wejść sygnałowych jak i obrazu typu menu.
    Ekran jest prawie czarny. Obraz zniknął bez uprzednich objawów, rano
    wyłączono i było OK, po południu włączono i nie było obrazu.
    Czy na podstawie tych objawów da się coś sensownego wywnioskować?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2016-11-07 12:52:35
    Temat: Re: TV Samsung UE40F5500, co mu wysiadło?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Nov 2016 10:20:24 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > wyłączono i było OK, po południu włączono i nie było obrazu.
    > Czy na podstawie tych objawów da się coś sensownego wywnioskować?

    PS. Jest podejrzenie że to t-con RUNTK 5351TP 0055FV ZZ. Czy da się
    jakoś to potwierdzić zanim polecę kupować inny? Dodatkowo w oznaczeniu
    występuje tajemnicze ZZ a większość oferowanych ma w oznaczeniu ZP. Co
    te litery znaczą i czy to istotne?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-11-08 17:10:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 7 Nov 2016 10:20:24 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > wyłączono i było OK, po południu włączono i nie było obrazu.
    > Czy na podstawie tych objawów da się coś sensownego wywnioskować?

    Zimny restart nie pomaga?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-11-08 19:03:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Nov 2016 17:10:31 +0100, Marek napisał(a):

    > Zimny restart nie pomaga?

    Hmmm a co to jest zimny restart? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2016-11-08 19:06:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Nov 2016 17:10:31 +0100, Marek napisał(a):

    > Zimny restart nie pomaga?

    Hmmm a co to jest zimny restart? :)

    ps. Na tym etapie już wiadomo ze wysiadł moduł t-con a w nim
    najprawdopodobniej scalak ISL9860. Napięcie zasilania modułu 12V jest
    obecne ale brak napięć wyjściowych. Scalaka nie wymienię z braku sprzętu
    i wprawy, opłaca mi się kupić cały moduł co i robię, tylko to zabiera
    nieco czasu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2016-11-08 21:20:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Nov 2016 19:06:13 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Hmmm a co to jest zimny restart? :)

    Wtyczka off, wtyczka on. Na js9000 też miałem taki problem i
    całkowite wyłączenie i ponowne włączenie pomogło

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-11-08 22:07:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Nov 2016 21:20:08 +0100, Marek napisał(a):

    > Wtyczka off, wtyczka on

    Aaaa... nic z tych rzeczy. Zimny trup.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2016-11-11 09:33:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Nov 2016 19:06:13 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > obecne ale brak napięć wyjściowych. Scalaka nie wymienię z braku sprzętu
    > i wprawy, opłaca mi się kupić cały moduł co i robię, tylko to zabiera

    Wczoraj dostałem kupiony moduł, wymieniłem i TV działa.
    --
    Jacek
    I hate haters.