  • Data: 2021-11-22 23:29:20
    Temat: Re: Wzmacnianie sygnału GSM
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2021 o 22:31, yabba pisze:
    [...]
    > Bez znaczenia. Cięcie kabla przydaje się tylko jak chcemy oszukać
    > nadajnik, żeby "widział" bardzo niedopasowaną antenę jako dopasowaną.

    Raczej chodziło mi o stworzenie pewnego zespołu/obwodu rezonansowego na
    2 dipolach i ładnym połączeniu. Strojenie takiego ustrojstwa to i tak
    wyższa szkoła jazdy bo niby czym? Jedynie długością kabla można się
    gdzieś zbliżyć, jeśli w ogóle.

    Sens takiego pasywnego połączenia polega właśnie na a=b.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>