    From: gre <ar145@_NOSPAM_op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Yamaha xt 660x vs Aprilia pegaso strada
    Date: Wed, 7 Jan 2009 12:27:25 +0000 (UTC)

    Witam!
    Jestem szczęśliwym posiadaczem Aprilii Pegaso Strada. Kupiłem rok temu, z
    przebiegiem 1000 km, w tym sezonie zrobiłem 6000 km głównie trasy do 200
    km i wkoło Poznania. Sprzęt daje niesamowitą frajdę!!! Miałem kiedyś ER5
    bez porównania na korzyść Pegaso. Silnik ten sam co Yamaha. XT nie
    jeździłem. Ma szprychy natomiast Pegaso odlewane niebieskie felgi. Zestaw
    wskaźników w Yamasze skromny, Aprilia mały komputer. Myślę że Pegaso jest
    bardziej turystyczne, wygodniejsze. Praktyczny schowek na zbiorniku,
    światło tył oraz wszystkie migacze led. Założyłem wydechy Arrow! Bez
    db-killer MASAKRA!!!!!!!!!
    Sprzęt wszędzie wzbudza zainteresowanie. Gdy go zobaczyłem kupiłem odrazu.
    Przywiozłem do domu, była zima. Później pierwsza jazda... k... coś jest
    zepsute myślę, kupiłem jakąś mine. Nigdy wcześniej nie jeździłem
    czterosuwowym singlem. Po pierwszym tysiącu kilometrów zostałem
    uzależniony od singla!!! Ciąg od samego dołu i hamowanie silnikiem!!!
    BAJKA!!!!!
    Jak masz jakieś pytania to pisz a...@o...pl.
    Pozdrawiam!!!
    Ja i moja Pegi: http://pl.youtube.com/watch?v=M2qrW9mkzKg