  • 1. Data: 2009-01-04 20:00:09
    Temat: Re: Yamaha xt 660x vs Aprilia pegaso strada
    Od: bart_fon <blorek@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Subframenapisal

    > Ja bym wybrał bez wahania Pegaso. Jest przede wszystkim ladniejszy i
    > bardziej unikalny. Motocykle Aprili są wykonane z dbałością o szczególy, a
    > to dopiero widać w bezpośrednim porównaniu. Poza tym oba motocykle są bardzo
    > do siebie zbliżone. Dla mnie Yamaha jest za wysoka i ma za ciężki wygląd a
    > te rury wydechowe pod silnikiem to jakieś nieporozumienie.

    XTZ to motór z kategorii gniotsa - nie łamiotsa! Jeżdżę na takim 4 lata i
    jestem zadowolony. Ma zalety które czasami mogą być wadami.
    1 jest wysoki ja mam 178 wzrostu i dotykam ziemi palcami, ale jednocześnie
    widzę ponad dachami samochodów, co jest wygodne w korkach. Hamulce
    reprezentują dobry poziom lat 80, ale w codziennej jeździe są OK. Kanapa
    jest wygodna do 200km, do 300 boli już D, powyżej to już hardcor. Ogólnie
    w mieście OK nawet z +, świetny do niedzielnych wypadów nawet z pasażerem,
    tani w eksploatacji!!! pali ok 4,7, części tanie i łatwo dostępne, serwis
    prosty

  • 2. Data: 2009-01-07 12:27:25
    Od: gre <ar145@_NOSPAM_op.pl>

    Witam!
    Jestem szczęśliwym posiadaczem Aprilii Pegaso Strada. Kupiłem rok temu, z
    przebiegiem 1000 km, w tym sezonie zrobiłem 6000 km głównie trasy do 200
    km i wkoło Poznania. Sprzęt daje niesamowitą frajdę!!! Miałem kiedyś ER5
    bez porównania na korzyść Pegaso. Silnik ten sam co Yamaha. XT nie
    jeździłem. Ma szprychy natomiast Pegaso odlewane niebieskie felgi. Zestaw
    wskaźników w Yamasze skromny, Aprilia mały komputer. Myślę że Pegaso jest
    bardziej turystyczne, wygodniejsze. Praktyczny schowek na zbiorniku,
    światło tył oraz wszystkie migacze led. Założyłem wydechy Arrow! Bez
    db-killer MASAKRA!!!!!!!!!
    Sprzęt wszędzie wzbudza zainteresowanie. Gdy go zobaczyłem kupiłem odrazu.
    Przywiozłem do domu, była zima. Później pierwsza jazda... k... coś jest
    zepsute myślę, kupiłem jakąś mine. Nigdy wcześniej nie jeździłem
    czterosuwowym singlem. Po pierwszym tysiącu kilometrów zostałem
    uzależniony od singla!!! Ciąg od samego dołu i hamowanie silnikiem!!!
    BAJKA!!!!!
    Jak masz jakieś pytania to pisz a...@o...pl.
    Pozdrawiam!!!
    Ja i moja Pegi: http://pl.youtube.com/watch?v=M2qrW9mkzKg

  • 3. Data: 2009-01-07 15:09:03
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    gre pisze:

    > Ja i moja Pegi: http://pl.youtube.com/watch?v=M2qrW9mkzKg

    Ale z tymi butkami pod kolor gory moto to przesadziles...
    Lepiej bylo wziac niebieskie - pod kolor dolu (felg) :P

    Norbi
    KFarazer'03

  • 4. Data: 2009-03-05 11:15:12
    Od: loko <duro_32@_NOSPAM_o2.pl>

    Ja mam Pegaso z 2001 roku, zrobiliśmy razem 20 tys - Krym, Rumunia. Zalet
    ma sporo: wygląd, ale to rzecz gustu. Cena to najlepszy motocykl w tej
    cenie na rynku (mam na myśli używane motocykle). Bardzo wygodny motocykl
    na długie trasy. Z Tokaju do Warszawy w jeden dzień i poza sporym
    zmęczeniem nie odczułem bólu tylnej części ciała. Dość trudno się na nim
    wywrócić. To raczej spokojny motocykl. Używałem go raczej brutalnie :)
    Wady ma dwie. Jedna to jak dla mnie zbyt duże spalanie - 6 l. Może nowe
    modele mają mniejsze. Dwa - problem z zapalaniem po dłuższym postoju
    (kilka tygodni). Wiem że to specyfika singli, ale mnie to wkurza. Jednak
    na tyle go lubię, że szkoda mi go wymienić na inny, większy. W
    międzyczasie przybył mi stały plecaczek i z bagażem brakuje trochę mocy.