  • 11. Data: 2021-03-18 17:36:54
    Temat: Re: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 18.03.2021 o 09:48, T. pisze:

    > Ja bym po prostu kupił maty zakładane na fotel. Są tanie i skuteczne, na
    > lato można zdjąć.

    Miałem kilka razy. Są tanie, grzeją, są brzydkie, niewygodne, kable się
    plączą.

    --
    MN

  • 12. Data: 2021-03-18 17:45:33
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/03/2021 16:32, Marcin N wrote:

    > Naprawdę nigdy nie używałeś podgrzewanych foteli zimą? Może masz
    > samochód zawsze w ciepłym garażu i nie zdarzyło Ci się przy -10 ruszać.
    >
    > Wspomagania kierownicy też nie używasz, bo to tylko dla pizdusiów jest,
    > a prawdziwy facet to przecież łamie kierownicę w rękach, gdy ma taką
    > fantazję?

    to troll co to sie podkochuje w Konczicie.

  • 13. Data: 2021-03-18 18:52:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-03-2021 o 17:32, Marcin N pisze:

    > Naprawdę nigdy nie używałeś podgrzewanych foteli zimą?

    A co w tym dziwnego?
    Jak fotel nie ma skóry, to nie ziębi i jego grzanie jest całkowicie zbędne.
    Przynajmniej dla faceta.

    Co innego kierownica - tu podgrzewanie się przydaje.

  • 14. Data: 2021-03-18 19:21:28
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Cavallino w

    > A co w tym dziwnego?
    > Jak fotel nie ma skóry, to nie ziębi i jego grzanie jest całkowicie zbędne.
    > Przynajmniej dla faceta.

    Miałeś kiedyś okazję skorzystać, czy zostałeś potraktowany przez
    demonstrującego z grubej rury? [1]

    A nie, czekaj, przecież ty masz zasilanie elektryczne, więc każdy miliwat to
    kolejny centymetr na pokonanym dystansie, bardziej "dupsko" boli od zimna,
    ale dalej dojadę...

    [1] się o "pakiet zimowy" pytali, włączyli na maxa, więc dostali odpór.
    Właczyłem 1/3 -- cały rok korzystam, zimą bez przerwy...

    I nie, 1/3 jajek nie grzeje, tylko wysoko, w okolicach krzyża.
    2/3 grzeje niżej, ale za odbytnicę też nie przechodzi i w przypadku -10C na
    5 minut się nadaje, dopiero 3 jajka gotuje...

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2021-03-18 20:15:58
    Od: collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 18.03.2021 o 17:45, K napisał:

    > to troll co to sie podkochuje w Konczicie.

    Te, Konczita, nie pochlebiaj sobie. Na ciebie to ja mogę tylko splunąć.

    --
    ????? ?a ???!
    (życzenie starocerkiewnosłowiańskie)

  • 16. Data: 2021-03-19 09:41:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    .net...
    W czwartek, 18.03.2021 o 09:48, T. napisał:

> [...]
    >ugotowaniem jajek. Jeżdżący w spodniach heteroseksualni faceci nie
    >odczuwają potrzeby grzania jajec na samochodowym fotelu.

    Cos w tym jest, ale widac nie wracales z nart, zziebniety, przemoczony
    ... i wtedy podgrzewane fotele fajne sa.

    Ba, tym narciarzom to w d*/jajkach poprzewracalo - kanapy na wyciagach
    bywaja podgrzewane !

    J.

  • 17. Data: 2021-03-19 09:42:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/03/2021 18:21, TomN wrote:
> [...]
    > 2/3 grzeje niżej, ale za odbytnicę też nie przechodzi i w przypadku -10C na
    > 5 minut się nadaje, dopiero 3 jajka gotuje...

    Koniu ma racje, w aucie ze szmacianymi fotelami nie uzywalem
    podgrzewania natomiast przy skorzanych ma to sens.

  • 18. Data: 2021-03-19 11:00:02
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/03/2021 19:15, collie wrote:

    > Te, Konczita, nie pochlebiaj sobie. Na ciebie to ja mogę tylko splunąć.

    Czyli nie dosc, ze lubisz z transami to jeszcze na ostro.

  • 19. Data: 2021-03-19 13:45:49
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-03-19 09:41, J.F. wrote:
    [...]
    > Cos w tym jest, ale widac nie wracales z nart, zziebniety, przemoczony
    > ... i wtedy podgrzewane fotele fajne sa.
    E tam, zawracanie dupy. Do takich zastosowań to webasto jest potrzebne.
    Doświadczenia zebrane z zimowych wypadów na rybki spod lodu,

  • 20. Data: 2021-03-19 13:50:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-03-2021 o 13:45, JDX pisze:
    > On 2021-03-19 09:41, J.F. wrote:
    > [...]
    > E tam, zawracanie dupy. Do takich zastosowań to webasto jest potrzebne.

    Wystarczy elektryk.
    Ma te same funkcje co webasto i to bez smrodzenia.