  • 1. Data: 2021-03-17 19:37:23
    Temat: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W moim Yarisie zapragnąłem ogrzewanych foteli.
    Zajrzałem pod przełączniki między przednimi fotelami i znalazłem tam
    wiązkę kabli z wtyczką gotową do podczepienia do czegoś.

    Poszperałem w Iternecie i wyszło mi, że to wtyczka do podgrzewanych
    foteli. Kupiłem więc odpowiednie przyciski i dziś podłączyłem je. Po
    włączeniu silnika wszystko działa znakomicie: podświetlenie przecisków
    działa, gdy je wciskam to zapalają się dodatkowe światełka.

    Niestety fotele się nie podgrzewają więc zgaduję, że nie mam w nich mat
    grzewczych.

    Pytanie: czy ktoś z Was wie, gdzie miałbym podłączyć maty, które
    ewentualnie dam zamontować u tapicera? Wygląda na to, że mam wszystko
    oprócz tych mat.

    Dodam, że w skrzynce bezpiecznikowej znalazłem nawet bezpiecznik 15A
    dedykowany do podgrzewania foteli.

    Co radzicie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2021-03-17 22:06:09
    Temat: Re: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.03.2021 o 19:37, Marcin N pisze:
> [...]
    > oprócz tych mat.
    >
    > Dodam, że w skrzynce bezpiecznikowej znalazłem nawet bezpiecznik 15A

    Nie lepiej kupić używane fotele z matami?

  • 3. Data: 2021-03-18 08:01:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 17.03.2021 o 22:06, ii pisze:

    > Nie lepiej kupić używane fotele z matami?

    Nie ma takich na rynku. Zresztą szukając używanych foteli - znalazłem w
    ogłoszeniach same źle wyglądające. W takim fotelu są poduszki i miałbym
    obawy kupując używane. Moje są w stanie prawie idealnym.

    --
    MN

  • 4. Data: 2021-03-18 09:36:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/03/2021 07:01, Marcin N wrote:

    > Nie ma takich na rynku. Zresztą szukając używanych foteli - znalazłem w
    > ogłoszeniach same źle wyglądające. W takim fotelu są poduszki i miałbym
    > obawy kupując używane. Moje są w stanie prawie idealnym.

    to kup uzywane z matami i daj tapicerowi do przelozenia (o ile sie da)

  • 5. Data: 2021-03-18 09:48:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-03-17 o 19:37, Marcin N pisze:
> [...]
    > oprócz tych mat.
    >
    > Dodam, że w skrzynce bezpiecznikowej znalazłem nawet bezpiecznik 15A

    Ja bym po prostu kupił maty zakładane na fotel. Są tanie i skuteczne,
    na lato można zdjąć.
    T.

  • 6. Data: 2021-03-18 10:37:39
    Od: collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 18.03.2021 o 09:48, T. napisał:

    > Ja bym po prostu kupił maty zakładane na fotel. Są tanie i skuteczne,
    > na lato można zdjąć.

    A ja bym po prostu przestał siadać na fotelu gołą dupą. Jeśli się nie
    jest kobietą chodzącą bez majtek w mini, to korzystanie z podgrzewanych
    foteli przez faceta bez gaci jest po prostu niebezpieczne: grozi
    ugotowaniem jajek. Jeżdżący w spodniach heteroseksualni faceci nie
    odczuwają potrzeby grzania jajec na samochodowym fotelu.

  • 7. Data: 2021-03-18 12:16:50
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/03/2021 09:37, collie wrote:

> [...]
    > ugotowaniem jajek. Jeżdżący w spodniach heteroseksualni faceci nie
    > odczuwają potrzeby grzania jajec na samochodowym fotelu.

    Prawdziwi twardziele nie zapinają też pasów i pierdzą przy szczaniu.

  • 8. Data: 2021-03-18 14:40:16
    Od: collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 18.03.2021 o 12:16, K napisał:

    > Prawdziwi twardziele nie zapinają też pasów i pierdzą przy szczaniu.

    Ty nie masz nic wspólnego z twardzielami, więc po prostu zmień kieckę.
    Bierz przykład z Conchity Wurst z brodą, który na Eurowizji miał
    kieckę do ziemi. W takim stroju na pewno nie będziesz potrzebował
    maty grzejnej pod dupą w samochodzie. Albo nie będziesz potrzebowała:
    Conchita Wurst zaznacza w wywiadach, że kiedy występuje, to posługuje
    się żeńską formą czasowników. A pierdzieć możesz przy szczaniu, jeśli
    robisz to we własnym sraczu. W cudzym zresztą też, jeżeli nie czynisz
    tego przy otwartych drzwiach. No, chyba że należysz do tych, którzy
    pierdnąwszy samotnie pod kołdrą, mówią "przepraszam". Wtedy masz
    przesrane i książka Nicholasa Sparksa "Sztuka pierdzenia" jest nie
    dla Ciebie.

  • 9. Data: 2021-03-18 15:13:43
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/03/2021 13:40, collie wrote:

> [...]
    > pierdnąwszy samotnie pod kołdrą, mówią "przepraszam". Wtedy masz
    > przesrane i książka Nicholasa Sparksa "Sztuka pierdzenia" jest nie

    Kreci cie temat trans, lubisz to?

  • 10. Data: 2021-03-18 17:32:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 18.03.2021 o 10:37, collie pisze:
> [...]
    > ugotowaniem jajek. Jeżdżący w spodniach heteroseksualni faceci nie
    > odczuwają potrzeby grzania jajec na samochodowym fotelu.

    Naprawdę nigdy nie używałeś podgrzewanych foteli zimą? Może masz
    samochód zawsze w ciepłym garażu i nie zdarzyło Ci się przy -10 ruszać.

    Wspomagania kierownicy też nie używasz, bo to tylko dla pizdusiów jest,
    a prawdziwy facet to przecież łamie kierownicę w rękach, gdy ma taką
    fantazję?

    --
    MN