-
Data: 2010-01-04 18:06:26
Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]r...@k...pl pisze:
> Sun, 03 Jan 2010 01:46:43 +0100, w
> J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
>
>>> http://www.youtube.com/watch?v=Gu4vyP7oA8k
>> No dobra - tylko ze to nie sa caloroczne.
>> A jesli mysli ze sa, to niech poda typ :-)
>
> Wtedy nie było letnich (tzn. były, ale nie w powszechnym użyciu),
Jak najbardziej były - w 1994 nowy samochód kupowałem na letnich.
W 1997 do letnich na pokładzie był jeszcze gratis w postaci kompletu
zimowych.
> a te letnie
> co były -- to były uniwersalne/całoroczne :).
Były letnie, były całoroczne, były zimowe.
> Zresztą sam pisałeś, że na D164 jeździło się cały rok i nikt nie marudził ;p.
To zupełnie z innych przyczyn, a D-164 była oponą letnią i szczerze
mówiąc była do bani w porównaniu z D-124 w zastosowaniach
"uniwersalnych".
D-124
http://www.motoallegro.pl/item817719974_caloroczna_s
tomil_d_124_165_r13_felga_4_1_2_x13.html
D-164
http://allegro.pl/item862693872_195_65r15_91t_debica
_vivo_d164.html
D-164 Vivo były może i przyjemne w lecie na suchym, ale nic specjalnie
więcej. D-124 były oponami, na których można było jeździć cały rok
wszędzie. Konstrukcja może stara, ale dobra i sprawdzona.
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.10 18:08 J.F.
- 04.01.10 18:23 Artur Maśląg
- 04.01.10 18:37 Artur Maśląg
- 04.01.10 18:57 Artur Maśląg
- 04.01.10 19:15 r...@k...pl
- 04.01.10 19:52 mw
- 04.01.10 20:57 e^x/dx
- 04.01.10 21:17 DoQ
- 04.01.10 21:35 Jarosław Postawa
- 04.01.10 21:47 Artur Maśląg
- 04.01.10 21:55 DoQ
- 04.01.10 22:19 WIHEDCNF
- 04.01.10 22:32 WIHEDCNF
- 04.01.10 22:35 Adampio
- 04.01.10 22:45 WIHEDCNF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
Najnowsze wątki
- 2025-07-31 Czy negowanie usańskiego lądowania na księżycu jest karalne?
- 2025-07-31 Zabójcze zwycięstwo policji nad maczetownikiem [Sosnowiec]
- 2025-07-30 Taka ciekawostka pożarowa :)
- 2025-07-30 Danina dla artystów, tworców i producentów od zakupu sprzętu elektronicznego.
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.