eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ archiwum - opony całoroczne a zimowe na śnieguRe: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Date: Tue, 05 Jan 2010 21:53:08 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <hi0906$r85$1@mx1.internetia.pl>
    References: <8...@4...com>
    <o...@4...com>
    <hhnqqa$9b4$2@inews.gazeta.pl>
    <k...@4...com>
    <hho0bf$1p6$1@inews.gazeta.pl> <hho2iu$a2j$1@inews.gazeta.pl>
    <hho3l4$ds5$1@inews.gazeta.pl> <hhob3q$qk3$1@news.onet.pl>
    <b...@c...googlegroups.com>
    <hhr9a5$daa$1@mx1.internetia.pl> <hhraip$tap$1@mx1.internetia.pl>
    <f...@j...googlegroups.com>
    <hhtigv$gum$2@mx1.internetia.pl>
    <c...@j...googlegroups.com>
    <hhtu44$bsf$1@mx1.internetia.pl>
    <4...@r...googlegroups.com>
    <hhtued$gg0$1@mx1.internetia.pl>
    <d...@u...googlegroups.com>
    <hhv5kp$1ep$1@mx1.internetia.pl>
    <7...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-72-231.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1262724934 27909 213.238.72.231 (5 Jan 2010 20:55:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jan 2010 20:55:34 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <7...@k...googlegroups.com>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2244459
    [ ukryj nagłówki ]

    mw pisze:

    > I tu masz lukę, w momencie kiedy wszystkie koła w aucie się zablokują,
    > jeżeli działał by tak jak mówisz, nigdy by koła nie odblokował, a
    > zblokować wszystkie koła z ABSem wcale nie jest tak trudno.

    Skleroze masz? Przeciez ustalilismy juz ze ABS porownuje predkosci
    kazdego z kol. Wciskasz mocno hamulec blokujesz koło, ABS wychwytuje
    gwaltowna roznice predkosci, zdejmuje z niego cisnienie i w ulamku
    sekundy zwieksza je do pierwotnej wartosci.
    Jesli "zliczane" kolo zaczyna sie krecic dalej tzn. ze samochod jeszcze
    jedzie (zlicza kolejne impulsy z kol) to powtarza te sekwencje az do
    skutku, czyli do momentu kiedy samochod zwolni do <10km/h, wtedy
    przestaje ingerowac w uklad hamulcowy. Przeciez to proste jak pierdolenie.


    Pozdrawiam
    Pawel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: